וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחדות בש"ס? שלטים למען דרעי הוצבו ברחבי הארץ

13.12.2012 / 22:00

תומכי דרעי תלו את השלטים, לטענתם כיוזמה פרטית: "אלי ישי כבודו במקומו מונח, אבל הבלטת דרעי תוסיף למפלגה". מנגד, אומרים מקורבי ישי כי הוא עצר יוזמות דומות לתמיכה בו

מלחמת ההנהגה בש"ס אינה דועכת: פעילים התומכים באריה דרעי תלו במהלך הלילה האחרון שלטים בהם נראה דרעי לבדו וליד תמונתו הכיתוב "מנהיג אמיתי". בשלטים לא מוזכר שר הפנים אלי ישי, המדורג במקום הראשון ברשימת המפלגה לכנסת, ולא אף דמות בולטת אחרת מתנועת ש"ס.

לדברי הפעילים העומדים מאחורי הצבת השלטים, מדובר במיזם שאינו קשור לדרעי. "זו יוזמה פרטית של מספר פעילי שטח ששמחים שדרעי חזר להנהגת המפלגה, זה לא חלק מקמפיין המפלגה", אמר עוזי כהן, אחד מפעילי השטח הוותיקים של המדורג מספר 2 ברשימה, "הוצאנו את השלטים ואנחנו עומדים איתם בירושלים ובהמשך זה יתרחב לעוד מקומות ברחבי הארץ".

כל הדיווחים, הפרשנויות והדעות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר ביוזמה פרטית של מספר פעילי שטח ששמחים שדרעי חזר להנהגת המפלגה, זה לא חלק מקמפיין המפלגה". השלטים, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן טוען כי הפעילות רק תועיל לש"ס. "אנחנו בטוחים שזה יעשה טוב לש"ס בבחירות. אין ספק שעם ישראל מחכה שאריה דרעי ינהיג את המהפכה חברתית עבור עם ישראל והוא יעשה כמה שיותר למען השכבות החלשות", אמר, "אנחנו לא פוסלים אף אחד, אלי ישי כבודו במקומו מונח והוא חלק מההנהגה, וגם אריאל אטיאס, אבל אין לנו ספק שההבלטה של דרעי תוסיף למפלגה".

מלשכת דרעי הדגישו כי לא מדובר בחלק מקמפיין התנועה, וכי הם אינם יודעים מי עומד מאחורי המעשה. "המנהיג האמיתי של ש"ס, זה מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א. הוא ולא אחר", ציינו. גם ממטה ההסברה של המפלגה נמסר כי השלטים אינם חלק מהקמפיין, אשר צפוי להתחיל השבוע ולהתמקד בנושא הכלכלי ובשמירה על מסורת ישראל.

"דרעי בוודאי לא אוהב את זה"

פעילים בשטח מפנים אצבע מאשימה כלפי מטה דרעי ואומרים שמדובר בעוד טפח מן המלחמות שמנהלים שני הטוענים לכתר בראשות המפלגה. "אני לא התפלא אם מדובר בקמפיין שהמקורבים ביותר החליטו עליו", אמר אחד הפעילים. "אני מתחיל לחשוש שהמלחמות לא נגמרו וזה יפגע בתנועה במספר המנדטים שלה".

לדברי הפעילים, גם מצד המקורבים לישי יש ניסיונות כאלו אבל הוא עוצר אותם. "ביום חמישי שעבר כבר הייתה מוכנה הגרפיקה לשלטים שמבליטים את ישי. אלי גילה את זה ומיד עצר את המהלך. ללא ספק, לפחות מצד המקורבים יש רצון להבליט את המועמד שהם עובדים אצלו אבל כרגע לפחות מצידו של אלי ישי הדבר נעצר".

מאידך, טען פעיל ממטה דרעי כי הפעילים שתלו את השלטים "לא אוהבים את האחדות שנוצרה ויודעים שיש ברחוב אהדה כלפי דרעי, אבל זה מזיק ולא מועיל בכלל. דרעי בוודאי לא אוהב את זה והוא לא מעוניין בזה אבל הקומץ הזה לא נשלט".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully