וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפסיק את מדיניות השיסוי

דרור אידר

13.12.2012 / 7:59

נו, אולי היא תבוא. אנחנו מחכים לה יותר מדי שנים. הנה אירוע קשה, ושם מהומה והפגנה וניסיון דקירה. אז אולי זה סימן. קול מבשר ואומר: אינתיפאדה שלישית. גם לכם יש תחושה שמנסים לחמם בכוח את האווירה ביהודה ושומרון? כתב "שטחים" מצמיד מיקרופון למחבלים ודוחק בהם, מה יהיה, האם "תתנגדו"? עשו טובה.

זה לא העולם, ולא הפלשתינים, אלא אנחנו - נכון יותר, גורמים בתוכנו המנסים להחזיר בכוח את הסוגיה הפלשתינית למרכז סדר היום, אף שהעולם לא ממש מתעניין בה. כל מי שאינו מו?נע דחף פנימי בכל הקשור לפוליטיקה האזורית, אלא בוחן בהיגיון את המציאות, מבין שדבר לא יזוז אצל הפלשתינים. הם גם לא מתלהבים מאינתיפאדה משום שהם זוכרים היטב את "חומת מגן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת ניסיון הפיגוע בחברון, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל הם שומעים את הקולות אצלנו. את אי הנחת של שבט קטן, הזועם על כך ש"גנבו" לו המדינה. אם יהיה רע, אולי הישראלים יחזרו לרעיונות ההתאבדות המדיניים. לאחר שהפחידונו בצונאמי מדיני והזמינו לחץ בינלאומי - מייחלים לאינתיפאדה.

בשנתיים האחרונות הממשלה עצרה את תהליך הקריסה המדיני שהחל באוסלו, עבר בקמפ דיוויד, הגיע לשיא עם החרבת יישובי גוש קטיף והתפוצץ בהצעות המופקרות של אולמרט לאבו מאזן - שנענו בסירוב מוחלט.

יש להודות, שבט קטן ומשפיע בתוכנו אינו מוכן לקבל את העובדה שישראל השתנתה ונפתחה לקולות נוספים בהנהגה; לא מקבל את המציאות הגיאו-פוליטית הטופחת על פניו ומפוגגת את אשליות השלום ששלטו כמה עשורים. לכן הוא עסוק בשיסוי הקהילייה הבינלאומית נגדנו ובליבוי השטח.

החלקים האחראים בעם צריכים להתייצב כחומה בצורה מול הניסיונות לכופף את ישראל לעבר הלא כלום. לא חזרנו הביתה - ליהודה ושומרון - כדי לברוח ממנו. אם הפלשתינים יקשיבו למאוויי הנפש של אותו חלק מופקר בתוכנו - הם יקבלו חומת מגן שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully