וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת ה-12.12: מחדר הלידה ועד אולם בת המצווה

בחדר הלידות של סורוקה לא הורגש עומס חריג בשל התאריך: "ההתרגשות אצל כולם היא אותו הדבר". באולמי האירועים לעומת זאת, ההורים נאבקו על השגת התאריך המבוקש לבנות המצווה

צילום: רומן, ויינר, עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן

צריך לדעת מתי להיוולד: במכון היולדות על שם סבן בבית החולים סורוקה בבאר שבע העבודה נמשכה אתמול (רביעי) כרגיל, בלי השפעות שביתת האחיות ושם מעריכים הם יילדו בין 40 ל-50 תינוקות, שאת יום הולדתם יהיה קשה לשכוח - 12.12.12. "אפשר לבחור תאריך משוער" אמרה סביונה, האחות הראשית של המחלקה, "בטח עם הטכנולוגיות של היום ועם האפשרות לניתוח קיסרי במועד קבוע".

"אנחנו לא חשבנו שניפול דווקא על התאריך הזה" סיפרו לבנת ויוסי המצפים לבן, אח לשתי בנות, "ככה יצא וזה בסדר מבחינתנו". במחלקת יולדות ידעו מה באמת חשוב: "התאריך אולי עושה את ההבדל. ההתרגשות אצל כולם היא אותו הדבר".

תאריך של פעם במילניום: בהלת ה-12.12. צילום מסך
עוגת בת המצווה של גאיה מכריזה על התאריך/צילום מסך

ויש כאלה שחגגו אתמול אירועים מרגשים אחרים, כמו גאיה פלטי, שכנראה שעל מסיבת בת המצווה שלה ידברו עוד הרבה זמן - כל החברים הוזמנו לחגוג עמה אתמול בתאריך המיוחד.

גאיה נולדה לפני 12 שנים, אך יום ההולדת שלה נחגג דווקא ב-2 בדצמבר. "עבדנו מאוד קשה כדי להשיג את התאריך הזה, עוד לפני שהיו יומנים לאולמות השגנו תאריך. זה היה העוגן הכי חשוב שיהיה בתאריך הזה", אמרה סיגל פלטי, אמה של גאיה.

"לפני שנה חשבתי על זה", סיפרה גאיה על הרעיון לחגוג בתאריך המיוחד.

זה עזר לחברים לזכור?

"כן כי גם הרבה באו. חשבו שזה מאוד מיוחד וכיף".

רמי שיק בעלי האולם סיפר כי האירוע נסגר הרבה לפני, בגלל התאריך המבוקש. "היו המון קופצים. טלפונים, באו לראות אם יש אפשרות לסגור". שיק סיפר על הצורך של הלקוחות לתפוס את היום הזה: "העולם הזה הוא עולם של תחרות, תמיד רוצים לעשות הכי טוב תמיד מנסים לתפוס תאריך מסוים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully