וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין דיגיטלי חדש לליכוד: "גם אני עם נתניהו"

פנחס וולף

12.12.2012 / 20:47

מפלגת השלטון משיקה קמפיין חדש, במסגרתו יוכלו גולשים באינטרנט ליצור באנר שעליו תופיע תמונתם לצד תמונה של נתניהו. "תומכי המפלגה יוכלו ליטול חלק פעיל במערכת הבחירות"

קמפיין הליכוד יוצא לדרך: מספר ימים אחרי שהמפלגות השונות השיקו את מסעות הפרסום שלהן לקראת הבחירות לכנסת ה-19, גם מפלגת השלטון פותחת בקמפיין פרסומי. הקמפיין הוא אינטרנטי אינטראקטיבי ומאפשר לגולשים להביע תמיכה ברשימת הליכוד ביתנו ולהתגייס כמתנדבים למערכת הבחירות. במסגרתו יוכלו גולשים באינטרנט להעלות את התמונה שלהם על גבי באנר שעליו תופיע תמונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו. סיסמת הקמפיין: "גם אני תומך בנתניהו".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקמפיין החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצורך הקמפיין נעשה שימוש בטכנולוגיה ישראלית חדשנית המאפשרת יצירת באנרים אישיים בזמן אמת (on the fly) וחיבור המהלך לפייסבוק ליצירת אפקט ויראלי. הגולש יוכל לבחור מבין מספר אפשרויות מדוע הוא תומך בראש הממשלה ולהעלות תמונה אישית שלו, וכך יווצר באנר אישי שיעלה לאוויר במדיה. באמצעות החיבור לפייסבוק יוכל הגולש לשתף את חבריו בבאנר שבו הוא מופיע ולעודד אותם לנהוג כמוהו.

"זו הזדמנות מצוינת לשלב בין התמיכה הציבורית הרחבה בראש הממשלה ובליכוד-ישראל ביתנו, לבין הרצון של התומכים ליטול חלק פעיל בקמפיין", הסביר יו"ר מטה ההסברה של הרשימה המשותפת, השר גלעד ארדן. לדבריו, הקמפיין הוא חיובי בעיקרו, בשונה ממסעות פרסום של מפלגות אחרות, כמו "התנועה" של ציפי לבני, שהשיקה קמפיין שלילי.

בימים האחרונים מונו מספר שרים וחברי כנסת לתפקידים שונים במטה הבחירות: ארדן מונה לראש מטה ההסברה, שר החינוך גדעון סער - לראש מטה הבחירות, ואילו יו"ר הקואליציה זאב אלקין מונה לראש מטה יו"ש ודתיים. לפי ההערכה, הליכוד ישקיע משאבים רבים במסע הפרסום שלו במטרה להתחרות ב"בית היהודי" בראשות נפתלי בנט.

לקריאה נוספת:
סקר וואלה!: 38 מנדטים לליכוד ביתנו
הקמפיין של "התנועה": ביבי סכנה, לבני - תקווה
הקמפיין של ש"ס: ליברמן עם כיפה שחורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully