וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלג כאן: החרמון ייפתח לראשונה העונה - ובחינם

קובי דוד

11.12.2012 / 9:11

חנוכה לא מאכזב, ועמו מגיע מזג אוויר חורפי אופייני. בחרמון ירדו כמה סנטימטרים של שלג, אך עדיין לא מספיק בשביל סקי. "מקווים שבימים הקרובים נוכל לפתוח את המתקנים"

גם החרמון לבש חג: אתר החרמון ייפתח היום (שלישי) לראשונה העונה, לאחר שבמפלס התחתון באתר נערמו שלושה סנטימטרים של שלג ובמפלס העליון נערמו בין חמישה עד עשרה סנטימטרים של שלג. האתר ייפתח למבקרים ללא תשלום אך המתקנים במקום לא יופעלו. סמנכ"ל האתר, רפאל נווה, צינן את ההתלהבות והבהיר שמפלס השלג עדיין נמוך מדי בשביל גלישת סקי. "כרגע מדובר בסנטימטרים בודדים", אמר. "כל מי שמעוניין להגיע יוכל רק לשחק בשלג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשת בענן בתל אביב, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר עדיין לא מאבדים תקווה שעד סוף השבוע כבר ייפתחו מתקני הסקי. "כבר מהבוקר יש מזג אוויר סוער באתר ואנו מקווים שבימים הקרובים ייערם שלג רב באתר ונוכל לפתוח אותו יחד עם המתקנים למבקרים", אומר נווה. בנוסף למפלס השלג, גם מפלס הכנרת עלה מעט. מאז אתמול גבהה הימה בסנטימטר אחד, וגובהה כעת 212.32 מטרים מתחת לפני הים.

החרמון פתוח למבקרים, פברואר 2012. ג'יליס
החרמון פתוח למבקרים - המתקנים עדיין לא/ג'יליס

גם היום צפוי לרדת גשם לפרקים בצפון הארץ ומרכזה, וכן יהיו סופות רעמים בודדות ורוחות חזקות. בחרמון ימשיך לרדת שלג. בצפון הנגב יתכן גשם קל ובדרום הארץ יהיה אביך. הטמפרטורות יירדו וייעשה קר מהרגיל בעונה. קיים חשש לשטפונות בבקעת הירדן וים המלח. במהלך היום הגשמים והרוחות יחלשו, והאובך בדרום ישקע. הטמפרטורות החזויות להיום: קצרין 8-14, טבריה 12-18, חיפה 11-15, תל אביב 13-18, ירושלים 7-11, באר שבע 10-17, מצפה רמון 6-11 ואילת 11-23.

וואלה! מזג אוויר

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully