וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקווים לנסים: ראשי המפלגות אירחו להדלקת נרות

טל שלו

10.12.2012 / 22:07

יו"ר העבודה יחימוביץ' הזמינה את מועמדי המפלגה לארוחת ביתית שבישלה בעצמה, והתגאתה בערב ללא פוליטיקה. יו"ר קדימה מופז אירח עם המשפחה והנכדים, ושיבח את חבריו למפלגה

במקום סיסמאות בחירות - שירי חנוכה: שני ראשי מפלגות גדולות, שלי יחימוביץ' מהעבודה ושאול מופז מקדימה, הזמינו לביתם את המועמדים ברשימות המפלגות, לחגיגות הדלקת נר שלישי של חנוכה.

25 המועמדים הראשונים ברשימת מפלגת העבודה התכנסו להדלקת נרות בביתה של יו"ר המפלגה יחימוביץ', בתל אביב. "היום לא מדברים פוליטיקה - זה ערב של חברים. כיף לדעת שיש חברים בפוליטיקה", אמרה יחימוביץ' לחברי המפלגה, ששכחו מעמיר פרץ, הקרב על המנדטים והוויכוחים הפוליטיים לשעה קלה והתרכזו בגיבוש ביתי תוך שחזור עלילות המכבים ובליסת מטעמים.

שלי יחימוביץ' מכינה לביבות בביתה בתל אביב , דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
"כיף לדעת שיש חברים בפוליטיקה". יחימוביץ' מכינה לביבות/נמרוד סונדרס

כל העדכונים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

יחימוביץ' העבירה את היום בקניות בשוק הכרמל ובבישולים, במטרה לעשות אירוע גיבוש ביתי וצנוע, אך במפלגת העבודה חששו, ובצדק, ממזג האוויר; ואכן, המועמדים התכנסו בגינת ביתה של יחימוביץ', ומיד כשהחלו לברך על הנרות החל גשם שוטף ולכן נאלצו להיכנס לביתה. אחרי הדלקת הנר השלישי, עברו להנות מהתפריט - יחימוביץ' הכינה קציצות כבש וכרישה, לביבות תפוחי אדמה ובטטה, כנפי עוף וסלטים, כשחברת הכנסת לשעבר נדיה חילו, המשובצת במקום ה-18 ברשימת העבודה, הכינה מקלובה.

גם יו"ר קדימה מופז ורעייתו אורית אירחו הערב את מועמדי קדימה בבחירות, להדלקת נרות משפחתית בביתם שבכוכב יאיר. מופז, רעייתו ושני נכדיהם הדליקו את נרות החנוכה יחד עם חברי הכנסת מטעם המפלגה, בעוד היו"ר מעטיר שבחים על המתמודדים. "אנו מודים על הנסים אבל דואגים בעצמנו שהעבודה תעשה", אמר, "יש לנו סיירת מובחרת, שלושה יוצאי סיירת מטכ"ל, סגן ראש שב"כ, מנכ"לית משרד חינוך לשעבר, נציגים נאמנים של המגזר הדרוזי והערבי ושל ההתיישבות העובדת. אנחנו מסתערים קדימה, מאמינים בדרכנו. אנחנו מפשילים שרוולים ויוצאים למערכה, אזרחי ישראל רוצים לראות את הנבחרת הזו בכנסת, אני רוצה לראות אותם בכנסת משרתים את המדינה, ועל זה אני נלחם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully