וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר מהבירה מואשם שאנס בן 12: "ארצח אם תספר"

10.12.2012 / 21:05

תושב ירושלים בן 22 מואשם שהזמין לביתו את הילד, עמו היה מיודד, ובכמה מקרים עשה בו מעשים מגונים ומעשי סדום. כשהילד התנגד, הנאשם איים: אדקור אותך, אפילו אם אלך לכלא

לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש אתמול (שני) כתב אישום נגד תושב העיר, בן 22, הנאשם שעשה מעשים מגונים ומעשי סדום באיומים בילד בן 12.5, בכמה מקרים בחודש שעבר.

השניים מיודדים ומתגוררים בסמיכות זה לזה. על פי כתב האישום, הנאשם פגש בילד באחד מימי השבת בחודש נובמבר באצטדיון טדי והזמין אותו לביתו. כשהשניים הגיעו לבית, נכנסו למחסן שם הוריד הנאשם את בגדיו וביקש מהילד לעשות כמותו. לאחר מכן ביצע בו מעשה מגונה.

במקרה אחר, נפגשו השניים ברחוב בעיר, אז ביקש הנאשם מהילד לשוב למחסן ולעזור לו לסדר את המקום. כשהגיעו למחסן, נעל הנאשם את הדלת, הוריד את בגדיו והורה לילד להסיר את בגדיו. הילד סירב וביקש לצאת מהמקום, אך הנאשם סירב ואיים שיספר על המעשה. בהמשך, תוך כדי שידול, ביצע בילד מעשים מגונים ומעשה סדום, זאת למרות הפצרותיו של הילד כי יפסיק ושהדבר מכאיב לו. בסיום המעשים איים על הילד כי אם ילשין על מעשיהם יכה אותו, ידקור ויהרוג אותו ואף ציין כי לא אכפת לו לשבת בכלא.

עורך דינו של הנאשם, אריאל עטרי, מסר בתגובה: "מחומר החקירה עולה שהמעשים נעשו בשיתוף פעולה מלא של הנער. המשמעות היא שאילו היה הנער בוגר רק במעט - לא היה במעשיו של הנאשם משום עבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully