וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדבלט מחליף מקצוע? עוזר למזכירת ארגון אמ"י

10.12.2012 / 17:25

אגודת אמני ישראל הסכימה לקבל את השחקן ששוחרר מהכלא כחלק משיקומו. הוא יסייע בעבודות אדמינסטרציה למזכירת הארגון. תכנית השיקום פסלה בקשתו לעבוד בסוכנות רכב

העבודה החדשה של חנן גולדבלט: עוזר של המזכירה הראשית של ארגון אמ"י – אגודת אמני ישראל. גולדבלט יבצע בארגון מטלות מתחום האדמיניסטרציה, לאחר שהמשרה החדשה אושרה על ידי הרשויות.

שחרור חנן גולדבלט מכלא חרמון, נובמבר 2012. דרור עינב
גולדבלט ביום שחרורו מכלא מעשיהו/דרור עינב

גולדבלט שוחרר מבית הסוהר לפני כשבועיים, לאחר שריצה ארבע שנות מאסר בגין עבירות מין. ועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר אישרה ניכוי שליש ממאסרו, ומאז הוא נתון בפיקוח בצו בית משפט, כחלק מתנאי השחרור. גולדבלט הספיק לנסות את כוחו שוב כשחקן, כשהצטלם לאחר שחרורו לסדרה אינטרנטית. הפרק בהשתתפותו נגנז לאחר שספג ביקורות קשות. גולדבלט גילם שם מורה למשחק שמקיים שיעור פרטי עם שחקנית, כשלאורך הסצנה שזורים מסרים מיניים, המזכירים את העבירות בגינן הורשע.

לצד זאת, גם ברשות לשיקום האסיר הבינו כי ישנה חשיבות בכך שגולדבלט יעבוד, מה שצפוי לסייע בשיקומו. בבואו לבקש שחרור מוקדם מוועדת השחרורים על האסיר להציג תכנית שיקום שכוללת בין היתר מקום מגורים, תכנית טיפולית ומקום העסקה. במסגרת הפיקוח על אסירים משוחררים מתחומי עבירות המין, על ועדת השחרורים לאשר את סוג משלח היד, אשר יתאים לעבריין המין המשתקם ולא יכלול גורמים שעלולים לפתות אותו. כך, לדוגמא, ברוב המקרים לא יאושר למי שהורשע בעבירות מין כלפי ילדים לעבוד בעבודה המחייבת אותו לשהות במחיצתם. גולדבלט ביקש לעבוד בסוכנות להשכרת רכב, אך משרה זו נפלסה מאחר וגולדבלט יהיה נייד ויהיה קשה לפקח עליו. האפשרות כי יעבוד באמ"י נראתה סבירה והתקבלה.

בין מספר אפשרויות נבחר לבסוף ארגון האמנים, במסגרתו גולדבלט יהיה העוזר של מאירה אילן - המזכירה הראשונה בת ה-82 של אמ"י - אשר לקחה אותו תחת חסותה. גולדבלט יסייע לאילן בעבודה המשרדית השוטפת. באמ"י אישרו את הפרטים ומסרו כי "קיבלנו פנייה, בה נשאלנו האם אנחנו מוכנים, לתקופה מסוימת, לעזור בשיקומו של גולדבלט, היות והטיפול שהוא עבר קבע שהוא איננו מסוכן לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully