וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: הפתעה בסניף איקאה - קוף לבוש במעיל יוקרה

10.12.2012 / 16:41

לקוחות שהגיעו לסניף של חברת הרהיטים בטורונטו, נדהמו לגלות קוף קטן ואופנתי, שככל הנראה זינק מהמכונית שבה הוחזק: "מעולם לא חשבתי שאראה דבר כזה", סיפרה לקוחה

קנדה: הפתעה בסניף איקאה - קוף לבוש במעיל יוקרה/צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

לקוחות שהגיעו לחנות כלי הבית "איקאה" בקנדה, נדהמו לגלות כי אחד הקונים הוא לא אחר מאשר קוף - לבוש במעיל יוקרתי. הקופיף אותר אמש (ראשון) במגרש החנייה של סניף הרשת בטורונטו, ולפי המשטרה, מדובר בקוף כבן שבעה חודשים בלבד, שהצליח להימלט מהארגז שבו אוחסן בתוך המכונית.

ברונווין פייג', תושבת טורונטו, סיפרה כי הצליחה להציץ בקוף האופנתי: "הייתה קבוצה של אנשים שהתגודדה סביב דבר-מה קטן על הרצפה. בהתחלה לא ידעתי באיזה סוג של חיה מדובר, אבל פתאום הבנתי – אלוהים, זה קוף!". פייג' סיפרה כי בתחילה חשבה שמדובר במתיחה, אך במהרה ניכר היה שהקוף אמיתי בהחלט, מכיוון שהיצור הקטן החל להתרוצץ מסביב ולצרוח לכל עבר. במשטרה הוסיפו כי הקוף היה מבוהל מעט מתשומת הלב הרבה שקיבל, אך הגדירו אותו כ"קוף חכם", שכן הוא הצליח לצאת בכוחות עצמו אל מגרש החנייה, אחרי שככל הנראה פתח את דלת המכונית.

קוף במעיל, שאותר בסניף איקאה בטורונטו. קנדה, 9 בדצמבר 2012. רויטרס
הקוף במעיל, זמן קצר לפני שנלכד/רויטרס

"זה היה כל כך מוזר", סיפרה פייג'. "קוף באיקאה? מעולם לא חשבתי שאראה דבר כזה. הייתי די המומה", הוסיפה. עוברי אורח הצליחו לאחר זמן-מה להכניס את הקוף בחזרה אל החנות בסיוע המשטרה.שירותי הפיקוח על החי בטורונטו אמרו כי בעלי הקוף, שככל הנראה היה עסוק בקניות ב"איקאה", העביר לידיהם את היונק השובב, ואף נקנס ב-240 דולרים. הוא צפוי לעמוד לדין בגין עבירה של החזקה בחיה מוגנת, ולא יקבל בחזרה את הקוף, שהועבר לרשויות במצב טוב, ונמצא בטיפול וטרינרי.

עדיין לא ברור מדוע הולבש הקוף במעיל כה יוקרתי. לפי ה"טורונטו סטאר", הקוף זוהה כ"מקוק רזוס" – מין של קוף שחי לרוב באקלים טרופי, שונה לגמרי מזה הנהוג בחורף הקנדי, שהטמפרטורות בו צונחות מתחת לאפס. בטוויטר אף הוקמו כמה חשבונות שהיללו את הקוף המפורסם, אחד מהם תחת השם @IKEAmonkey. באחד הציוצים, התלונן בעל החשבון, המדבר בשם הקוף המהודר: "אני מרגיש לבוש יותר מדי יפה בשביל המקלט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully