וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום ברצח הנער לפני 7 שנים: "הוכה במפתח ברגים"

גלעד גרוסמן

6.12.2012 / 17:15

בכתב האישום, שהוגש בעקבות פענוח הרצח שהתרחש ברמת גן, נטען כי עמית טויל היכה את הנער שלומי נוהי ושבר את גולגלתו בעקבות סכסוך. "היכה בראשו כדי לגרום למותו"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

(הארכת המעצר של החשודים, בשבוע שעבר)

שבע שנים לאחר הרצח של הנער שלומי נוהי בן ה-17, הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד עמית טויל, בן 32 מגבעת שמואל, בו נטען כי רצח את נוהי באמצעות מכות עם מפתח ברגים מברזל, בעקבות סכסוך ביניהם. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שרון הר-ציון מפרקליטות מחוז תל אביב, נוהי וטויל היו ביחסי ידידות עד שהתגלע ביניהם סכסוך בשנת 2004, במסגרתו דקר נוהי את טויל. בדצמבר 2005 הלך נוהי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן בשעת לילה. בזמן שהוא חצה את הכביש, הבחין בו טויל, שנסע ברכב יחד עם ארבעה מחבריו. אז, לטענת הפרקליטות, החליט טויל לרצוח את נוהי.

תמונות מהארכת המעצר לחשודים ברצח שלומי נוי. דרור עינב
משפחתו של שלומי נוהי בהארכת המעצר לחשודים, בשבוע שעבר/דרור עינב

טויל הורה לחברו שנהג ברכב לעצור ליד נוהי, ואז הוא ירד מהמכונית עם מפתח הברגים והיכה אותו ארבע או חמש פעמים בראשו. לאחר שנוהי התמוטט המשיך טויל להכותו באמצעות מפתח הברגים ואז נמלט מהמקום. הוא סיפר לנהג כי תפס את נוהי וכי "הוא מפרפר". הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם מת מפצעיו כעבור מספר ימים.

עוד נטען בכתב האישום, כי לאחר הרצח הורה טויל לבעל הרכב בו נסע להסתיר את המכונית מחשש שאולי היא צולמה במהלך הרצח. כמו כן, הוא סיכם עם חבריו שבמידה שיוזמנו לחקירה במשטרה, יכחישו ששהו ברמת גן ויטענו כי שיחקו יחד סנוקר בפתח תקווה. במשך תקופה ארוכה התקשתה המשטרה לפענח את הרצח, אולם לפני מספר חודשים שינה אחד העדים את גרסתו, והמשטרה הצליחה לעלות על עקבותיו של טויל.

טויל ממשיך להכחיש

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של טויל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עלה כי שניים מחבריו של טויל שנסעו עמו ברכב בליל הרצח סיפרו לחוקרי המשטרה כי טויל הודה ברצח כשחזר למכונית. אחד החברים אף שחזר את המקרה. המשטרה אף ערכה עימות בין טויל לחבריו. החבר השלישי שנסע ברכב הוקלט בשיחה בה סיפר כי נכח ברכב בעת התקיפה וכי טויל תקף את נוהי ולאחר מכן ביקש ממנו לשמש לו כאליבי.

"המשיב, בקור רוח, תקף קטין בן 17, מבלי שהייתה לו יכולת להתגונן, באמצעות לום ברזל, והיכה אותו בראשו בכוונה לגרום למותו. גם לאחר שהקטין איבד את ההכרה ונפל ארצה, בשל מכותיו של המשיב, המשיך המשיב להכותו, בכל חלקי גופו. מכותיו של המשיב היו כה חזקות עד כי גולגולת הקטין נשברה, והוא נפטר כתוצאה מכך לאחר חמישה ימי אשפוז וטיפול בבית החולים", נכתב בבקשת המעצר. "מסוכנות המשיב לא פחתה במהלך שבע שנות החקירה. יתרה מזאת, החשש לשיבוש לא זו בלבד שלא התאיין, אלא התממש, שכן בוצעו פעולות ממשיות שמטרתן שיבוש החקירה".

טויל עצמו מכחיש מכל וכל וטוען כי היה במקום אחר, יחד עם אלכס, דוד ועידן. פרקליטו, עו"ד גיא פרידמן, אמר כי הוא משוכנע ש"הראיות יציגו תמונה שונה לחלוטין" של האירוע.

פוענח רצח שלומי נוהי ב-2005: "דמך צועק בשמיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully