וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת ש"ס לכנסת: ישי ראשון, דרעי שני, אטיאס שלישי

6.12.2012 / 14:50

מועצה חכמי התורה קבעה כי אריה דרעי יוצב במקום השני ברשימה, אחרי שר הפנים ישי. אטיאס, שמשלים את ההנהגה המשולשת, במקום השלישי. דרעי: "אנחנו מסתערים על השטח"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: מיכאל ברגמן

אלי ישי ראשון, אריה דרעי שני - מועצת חכמי התורה של ש"ס הציגה היום (חמישי) את רשימתה לכנסת ה-19 והכריעה בזהות העומד בראשה. השר אריאל אטיאס, שמשלים את ההנהגה המשולשת, נמצא במקום השלישי ברשימה. את העשירייה הראשונה משלימים יצחק כהן, משולם נהרי, אמנון כהן, יעקב מרגי, דוד אזולאי, יצחק וקנין ונסים זאב. "המקומות לא חשובים", ניסה דרעי להסביר, "התארים לא חשובים, מה שחשוב זו המשימה והדרך וכולנו רתומים לדרך. ש"ס היא לא כמו שאר המפלגות. קיבלנו על עצמנו את כל מה שתפסוק מועצת חכמי התורה. גמרנו את זה בטוב ואנחנו מסתערים על השטח".

שר הפנים אלי ישי, שממשיך לעמוד בראש הרשימה, אמר לאחר ההכרזה כי "ש"ס היא המפלגה היחידית שמתעסקת בכל התחומים שרלבנטיים לישראלים. כל חברי הכנסת פה עשו עבודה נפלאה ועובדה שהם איתנו עוד קדנציה. עם חלוקת העבודה של כל החברים בו אנחנו מצווים יותר מאי פעם לפעול לילות כימים על מנת להביא את הבשורה הגדולה לעם ישראל"

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העשירייה הפותחת של ש"ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר כינס דרעי את פעיליו המרכזיים ואת ראשי המטות שלו ועדכן אותם כי העביר לרב עובדיה יוסף מכתב, במסגרתו הודיע כי הוא מוותר על המקום הראשון ברשימת ש"ס. פעילים מסוימים הביעו התנגדות לדברי דרעי, אולם לפי הדיווחים הוא עמד על דעתו.

בכנס פעילים של ש"ס, שהתקיים השבוע בירושלים, אמר דרעי: "כשמרן (הרב עובדיה יוסף - ש"ת) הקים את המפלגה הזו, אף אחד לא האמין שנעבור את אחוז החסימה. ומאז ועד היום איזו מהפכה? כמה תלמודי תורה? כמה ישיבות? וכמה מקוואות? היום אנחנו המחנה הגדול ביותר שיש ביהדות החרדית". בנוגע להכרעה על הנהגת המפלגה אמר דרעי: "אני רוצה להגיד את זה פעם אחת ולתמיד: אנחנו חיילים של מרן, וכל מה שמרן יגיד אנחנו נעשה את זה בשמחה. כולנו קיבלנו צו שמונה וכולנו מגויסים, ביחד נעשה ונצליח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ש"ס מגישה את רשימתה לכנסת, דצמבר 2012. עומר מירון
דרעי, ישי ואטיאס, הערב/עומר מירון

ישי מצדו ניסה לחזק את הפעילים ולהתניע אותם לפעול בשטח. לדבריו, "עם אותה עוצמה כמו שיש פה ועם אותה שמחה אנחנו צריכים ללכת למערכת הבחירות. אנחנו אולי לא מבינים את גודל המערכה, אבל מעולם לא הייתה תקופה כל כך קשה, רדיפה כל כך קשה כנגד שומרי התורה והמסורת היהודית. עד היום אנחנו נלחמים בגזרות מהמשלה השנייה של שרון שכללה את 'שינוי'". בדבריו תקף ישי את כל מפלגות הכנסת: "בכנסת הנוכחית כמעט לא הייתה סיעה שלא יצאה נגד עולם התורה, אפילו הבית היהודי". בסיום אמר: "בלי עבודה קשה אנחנו מתחילים עם 13 מנדטים, אבל אחרי האחדות הזו אנחנו צריכים להגיע לעשרים ואחת מנדטים. ש"ס חזקה זה ברכה לעם ישראל, ש"ס חזקה זה ברכה לשכבות החלשות, וזו ברכה לעולם התורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully