וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: עדיין לא מאוחר לאיחוד כוחות מול נתניהו

פנחס וולף וטל שלו

5.12.2012 / 18:39

יו"ר התנועה הציגה מצטרף לרשימתה - ניצב בדימוס דוד צור, ואמרה כי הציעה ליחימוביץ’ וללפיד איחוד רשימות ונענתה בשלילה. ”הם יודעים איך להשיג אותי אבל די עם הספינים"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

כן לאיחוד כוחות, לא לספינים: יו"ר "התנועה" ציפי לבני התייחסה הערב (רביעי) לאפשרות של איחוד רשימות בגוש השמאל-מרכז. באירוע במטה "התנועה" בתל-אביב אמרה לבני: "עדיין לא מאוחר מדי לאיחוד כוחות. הם יודעים איפה להשיג אותי, אבל שיפסיקו עם הספינים של 'הצענו לה'".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

ציפי לבני מציגה מועמד נוסף במפלגת התנועה, דצמבר 2012. דרור עינב
לבני והמצטרף החדש דוד צור, היום/דרור עינב

לדברי לבני, לפני שהחליטה על הקמת "התנועה", היא פנתה למספר גורמים כדי לראות איך אפשר להקים חזית אחת להחלפת ממשלת נתניהו - חזית שמבינה ש"הבעיה המרכזית היא הבידוד המדיני והקיפאון הישראלי". יו"ר התנועה הוסיפה: "הצעתי עוד כוחות טובים לאיחוד רשימות, שנהיה עוד אנשים שותפים לאותה המטרה, והצעתי לשלי יחימוביץ' להשתתף ברוטציה בראשות הממשלה אם נצליח להחליף את נתניהו".

עוד הצהירה לבני: "משלי קיבלתי שלושה לאווים - לא לאיחוד רשימות, לא לאנשים נוספים ולא לרוטציה. מיאיר לפיד קיבלתי לאו אחד גדול. הציעו לי סידור עבודה, אבל לא באתי לפוליטיקה כדי לבקש לעצמי סידור עבודה. לכן הקמתי את התנועה שתוכל להקים את האלטרנטיבה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ציפי לבני מציגה מועמד נוסף במפלגת התנועה, דצמבר 2012. דרור עינב
לבני ודוד צור, היום/דרור עינב

לדברי יו"ר "התנועה", "אפשר עדיין להוביל את האלטרנטיבה, והמבחן יהיה האם כולנו מאוחדים להצביע על מועמד אחד שיהיה אלטרנטיביה לראאשות הממשלה. ההצעה הזו עדיין בתוקף לשניהם, אבל מספיק עם הספינים של 'הצענו לה"'. הדברים נאמרו על רקע כינוס ועידת מפלגת העבודה שהיה אמור להיערך הערב ונדחה, כדי לאפשר מיצוי של ההזדמנויות לאיחוד עם מפלגות אחרות. הוועידה תתכנס מחר אחר הצהריים.

לבני גם הכריזה על צירופו של ניצב בדימוס דוד צור לרשימתה לכנסת ה-19. צור, שהיה בעבר מפקד משמר הגבול ומפקד מחוז תל-אביב, יתברג בעשירייה הראשונה של "התנועה".

ראש צוות התגובות של מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, אמר בתגובה למסיבת העיתונאים של יו"ר התנועה, כי "לבני עברה בין כל מי שאי פעם הופיע בעיתון ישראלי והציעה לו מקום ללא התמודדות. אנחנו שמחים שלבני סוף סוף מצאה מישהו שיסכים להיות ברשימה שלה - לאחר עשרות סירובים. גם מסיבת העיתונאים המיותרת הזו לא תשנה דבר במצבה לקראת הבחירות. כל הבדיקות והסקרים מוכיחים שהרשימה שבראשותה עומדת לבני, תזכה במקרה הטוב למספר זעום של מנדטים שבינם לבין היומרה להחליף את השלטון אין דבר וחצי דבר".

כבל הוסיף, כי "לבני יודעת היטב שהדרך היחידה לפעול להחלפתם של נתניהו וליברמן היא בחבירה למפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ', שזוכה לאמון הציבור באופן מרשים ומציגה סדר יום ברור, נבחרת מצוינת ואלטרנטיבה ממשית לשלטון הנוכחי. עדיין לא מאוחר, במקום לנקוט בצעדי סרק עדיף ללבני לחבור אלינו, למפלגת העבודה, וביחד נביס את נתניהו".

לקריאה נוספת:
יממה לסגירת הרשימות: יש עוד סיכוי לאיחוד כוחות בשמאל?
העבודה דחתה כינוס הערב: "מרווח ביטחון" לאיחוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully