וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החייל הנעדר: "המחשבות במקום לא טוב"

5.12.2012 / 14:51

ליאת אלדור, אחותו של לירז בנבנישתי שנעדר מאז אתמול, סיפרה כי הוא לא שב הביתה כפי שאמר לאמו שיעשה. היא קראה לציבור לגלות עירנות ולמסור כל מידע לגביו

נמשכים החיפושים אחר החייל לירז בנבנישתי שנעדר מאז שעות הצהריים אתמול (שלישי), לאחר שיצא מבסיס חיל האוויר בו הוא משרת בדרום הארץ. "הוא היה בדרכו לראשון לציון ומשם לתחנה המרכזית בתל אביב", סיפרה אחותו, ליאת אלדור לוואלה! חדשות, "ערב לפני כן הוא דיבר עם אמא שלנו על כך שהוא יגיע בערב כרגיל, וביקש שתשאיר לו מפתח לבית. הייתה לו משמרת אז הוא נשאר בבסיס עד אתמול אחר הצהריים".

חשש לחייו של חייל צה"ל בן 20 שנעדר מאז אתמול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבש מדי חיל האוויר ונשא תיק שחור. בנבנישתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלדור סיפרה כי אחיה, הצעיר מבין שלושה אחים, שירת ביחידה מסווגת בצה"ל, וקראה לו לשוב הביתה. "אנחנו מחכים לך, מצפים לך ואוהבים ומחבקים אותך, רוצים אותך אתנו בריא ושלם", אמרה האחות, "חגגנו לו בשבת האחרונה יום הולדת 20 ואנחנו רוצים שאת כל המשאלות שלו נגשים ביחד ובשמחה". אלדור קראה לציבור לגלות עירנות: "אני רוצה לפנות לציבור הרחב, כל מי ששמע, ראה או יש לו פיסת מידע שיתקשר אלינו או למשטרה. וככל שנוקפות השעות המחשבות הולכות למקום לא טוב".

בנבנישתי, נעדר כאמור מאז אתמול. הוא לבש מדי חיל האוויר ונשא תיק יד שחור. בשעות אחר הצהריים אתמול התקבל דיווח כי הוא נמצא ברחוב מדינת היהודים בהרצליה, אך הוא לא אותר באזור. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחריו מכיוון שקיים חשש לחייו. גובהו 1.75 מטרים, עיניו חומות, שיערו שחור וקצר ומבנה גופו רזה. כל היודע דבר על מקום הימצאו מבקש לפנות למוקד 100 של המשטרה או לתחנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • חייל נעדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully