וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בבית הספר: מורה מהדרום התגלתה כמלכת סאדו

רמי שני

4.12.2012 / 18:06

תלמידי בית ספר באשקלון שצפו בתכנית השידוכים "סינגלס" גילו להפתעתם כי המורה להתעמלות עובדת בשעות הפנאי כמלכת סאדו במועדון בתל אביב. היא הושעתה מעבודתה

מורה מהדרום הושעתה בימים האחרונים מעבודתה כיוון שתלמידיה זיהו אותה מופיעה כמדריכה במועדון "סאדו-מאזו" בתל אביב, בתכנית הטלוויזיה "סינגלס". פניה של המורה, העובדת באחד ממוסדות החינוך של רשת בתי ספר באשקלון, הוסתרו באופן חלקי בזמן השידור, אולם קולה נשמע היטב כשהדריכה בני זוג שהגיעו למועדון שבו עבדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הושעתה מעבודתה. המורה במועדון הסאדו מתוך התוכנית "סינגלס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנית "סינגלס", בהנחייתם של יעל פוליאקוב ועידו רוזנבלום, היא המשך של התכנית "דאבל דייט", והיא מפגישה מדי פרק בני זוג שונים הנפגשים לדייט רומנטי במקומות שונים. באחד הפרקים ביקרו בני זוג במועדון "סאדו-מאזו" שבו עובדת המורה. היא הדריכה את השניים והסבירה על עולם הסאדו, תוך הדגמה של חלק מהאקטים על בני הזוג עצמם.

מדובר באישה בשנות ה-40 לחייה, המועסקת ברשת כמורה לחינוך גופני לבנות. במשוב על תפקוד מורי בית הספר, הביעו התלמידים הפתעה מכך שהמורה להתעמלות עוסקת בשעות הפנאי בתחביב לא שגרתי.

מרשת בתי הספר, המעסיקה את המורה, נמסר בתגובה: "הופעתה של המורה אינה הולמת את ערכי בית הספר והנורמה המצופה מאנשי חינוך. מיד עם היוודע הדבר להנהלת בית הספר, הוחלט להשעותה מתפקידה החינוכי. כמו כן, בימים הקרובים תזומן המורה לשימוע בנוגע להמשך דרכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully