וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור יהודי: רכב פלסטיני הוצת בחברון

יהושע בריינר

3.12.2012 / 8:44

הרכב הוצת בפאתי הכפר דהרייה וסביבו רוססו כתובות גרפיטי, בין היתר של "תג מחיר". המשטרה פתחה בחקירת האירוע. למעלה מ-14 כלי רכב הושחתו בחודש שעבר בפעולות טרור יהודי

חשד לפעולת טרור יהודי הלילה (שני) סמוך לחברון: אלמונים הציתו רכב בפאתי הכפר דהרייה שבדרום הר חברון ונמלטו מהמקום. בסמוך לרכב נמצאו כתובות גרפיטי בהם נכתב "תג מחיר" וכן הכתובת "מזל טוב אפי", שמו של פעיל ימין שהתחתן בשבוע שעבר ואשר שמו רוסס בזירות נוספות. הרכב הוצת כחצי קילומטר מכביש 60 והבוקר הגיעו למקום כוחות גדולים של צבא ומשטרה ופתחו בחקירת האירוע. הלילה נעצרו מספר צעירים מאזור חברון, אולם עדיין לא ברור אם קיים קשר בין המעצרים להצתת הרכב.

בשבוע שעבר נוקבו צמיגיהם של שמונה כלי רכב בשכונת שועפט שבצפון ירושלים. על אחד מכלי הרכב נכתב: "תג מחיר עזה". מוסטפה תמימי, בעל אחד מכלי הרכב שהושחתו, סיפר לוואלה! חדשות כי זאת לא הפעם הראשונה שזה קרה להם. "לשכנים שלנו כבר שרפו את הרכב ולאחר את האוכל של הכבשים", סיפר תמימי. "המשטרה הייתה פה והם עושים מה שהם יכולים, אבל לא תפסו אף אחד. אנו אנשים פשוטים שלא מחפשים צרות. אנו מבינים שלא כל היהודים ככה, אלו קיצוניים שיש משני הצדדים".

בתחילת החודש שעבר, ריססו אלמונים כתובות "תג מחיר" על שישה כלי רכב השייכים גם כן לתושבי שכונת שועפט ונוקבו צמיגים של שניים מכלי הרכב. בין היתר, נכתב על כלי הרכב "הכיפות הסרוגות", "מוות לאויב", "חירות למולדת", "ד"ש מאטינגר", וכן "מעלה זיתים", שמה של שכונה יהודית במזרח הבירה.

  • עוד באותו נושא:
  • תג מחיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully