וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנייה בירושלים - צעד ערכי ואסטרטגי

חיים שיין

3.12.2012 / 8:16

ההחלטה של ממשלת ישראל לבנות אלפי דירות בירושלים ובסביבותיה היא הוכחה מובהקת לכך שיש בירושלים הנהגה חזונית בעלת ראייה מפוכחת, שהפנימה כי מאחורי כל המלל המתלהם בניו יורק, רמאללה ועזה מתקיים מאבק אדיר על ירושלים - בירת הנצח של עם ישראל ותקוות דורות של יהודים, שהתפללו שלוש פעמים ביום לחזור אליה.

האומות מאוחדות (או"ם) בשנאה עתיקה ליהודים, שלאחר הקמת המדינה התחלפה בשנאת ישראל. שדרת חסידי אומות העולם ביד ושם קטנה מאוד, ובבניין האו"ם אפשר להושיב על ספסל אחד את המדינות שיש להן קורטוב של מוסריות ואמת.

למדינת ישראל אין שום סיכוי לנצח בזירה הבינלאומית. האמירה כי העולם ברובו נגדנו אינה סיסמה, אלא ביטוי של מציאות היסטורית ועכשווית. את זאת הבין אברהם העברי, שעמד מעבר אחד של הנהר וכל העולם מהעבר האחר, וכך גם ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן-גוריון, שידע כי לא חשוב מה יגידו אומות העולם - חשוב מה יעשו היהודים.

מדינת ישראל שינתה את מהלכה של ההיסטוריה היהודית. המדינה החזירה את היהודים להיסטוריה. מעם פסיבי שגורלו מסור בידי זרים ואשר כל מהותו ניסיון לשרוד את הגלות - לעם חופשי שגורלו בידו ועתידו בכוחו ובעוצמתו. היהודים לא יוותרו עוד על החירות לקבל את ההחלטות באשר לעתידם ולגורלם.

לאחר אלפיים שנה של ניסיונות בלתי פוסקים להכחיד את העם היהודי, שונאי ישראל לדורותיהם הבינו שהפגיעה בגופו של העם לא תשיג את מטרתם. כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ. הניסיון האחרון היה בימי השואה, ובו הוברר לקמים עלינו כי למרות המחיר הכבד והנורא, עם ישראל חי וקיים. מתוך אפר הנספים קמה מדינת ישראל, מעצמה חזקה ובטוחה בעצמה.

רק חיזוקה של ירושלים ימנע את הפגיעה בביטחון ישראל

כעת מנסים אויבי ישראל ללכת בדרך חדשה, לפגוע בליבה של האומה. הלב הפועם שבמשך אלפי שנים נתן חיו?ת לגוף המוכה והדווי. המאבק האמיתי של הערבים, בחיפוי אומות העולם, הוא על ירושלים, בירת הנצח של עם ישראל ומקום המקדש. ירושלים, שהאירה את חיי היהודים בגולה והאירה להם נתיב בחשיכה, מצויה במרכז המערכה העולמית.

החלטתה של ממשלת ישראל לבנות אלפי דירות בירושלים ובסביבותיה היא התשובה המדויקת לקמים על בירתנו. רק חיזוקה של ירושלים ימנע את הפגיעה בביטחונה של מדינת ישראל.

ישראל חייבת לבנות ללא לאות ובנחישות את הבתים בירושלים ובסביבתה. דירות קטנות ודירות גדולות, דירות גן ודירות גג, דירות לחרדים ודירות לחילוניים, דירות לוותיקים ודירות לעולים חדשים. לבנות מהר ולא להמתין, כי המערכה על העיר היא המערכה האמיתית על נצח ישראל.

ממשלת ישראל חייבת למנות את השר המוכשר ביותר ביכולת הביצוע כדי לקדם את הבנייה. קו הרקיע של ירושלים חייב להיות מכוסה בעגורנים.

רק כשתל אביב תתחבר קרקעית עם ירושלים, יתקיים גם החיבור האדיר בעולם הרוח, שיבטיח את עתידה של מדינת ישראל כאור ליהודים וכאור לגויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully