וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לאחר שפרש: טאלב א-סנע חוזר לרע"מ-תע"ל

ניר יהב

2.12.2012 / 22:46

בשעות הבוקר הודיע חבר הכנסת מרע"מ-תע"ל כי יעזוב את המפלגה לאחר שנדחק למקום החמישי ויתמודד ברשימה נפרדת. כעת צפוי להיחתם הסכם לחזרתו לרשימה, והוא יוצב באותו מקום

חבר הכנסת טאלב א-סנע, אשר הודיע בצהריים (ראשון) על פרישה מרשימת רע"מ-תע"ל וריצה עצמאית לכנסת ה-19 במחאה על דחיקתו למקום החמישי ברשימה, צפוי לחתום הלילה על הסכם עם המפלגה, שבמסגרתו ישוב לרשימה. גורם המעורב במגעים בין חבר הכנסת א-סנע לבין רע"מ-תע"ל אמר לוואלה! חדשות כי הלילה צפוי להיחתם ההסכם, וצפוי שא-סנע יחזור בו ויעמוד במקום החמישי ברשימה.

המקור הכחיש בתוקף את הדיווחים על כך שחבר הכנסת מנהל מגעים לריצה משותפת עם חבר הכנסת שכיב שנאן ממפלגת עצמאות ועם חבר הכנסת אחמד דבאח ממפלגת קדימה. "הדיווחים חסרי שחר", אמר. המקור סירב לומר מה צפוי א-סנע לקבל בתמורה לחזרתו למקום החמישי, אך גורמים אחרים הסבירו כי הוא הבין שזו האופציה הטובה ביותר בשבילו להיבחר. על פי דיווח נוסף, מפלגתו של א-סנע, המפלגה הדמוקרטית הערבית (מד"ע) תקבל פיצוי כספי כלשהו.

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בימים האחרונים גובשה רשימת רע"מ-תע"ל לכנסת, כשאת ארבעת המקומות הראשונים תפסו ח"כ איברהים צרצור, ח"כ אחמד טיבי (נציג תע"ל ברשימה – נ.י) ח"כ מסעוד גנאים וטאלב אבו עראר. ח"כ א-סנע, שמפלגתו היא חלק ממפלגת רע"מ, כעס על ההחלטה לדחוק אותו למקום החמישי ברשימה, שאינו נחשב לריאלי, ולפיכך החליט להתמודד באופן עצמאי.

א-סנע מכהן במשכן מאז הכנסת ה-13 בשנת 1992. בשנה זו זכתה מפלגתו בשני מנדטים, והוא נכנס לכנסת ביחד עם עבד אל-והאב דראוושה. מאז הכנסת ה-14 התמודד א-סנע במסגרת רע"מ ורע"מ-תע"ל ושובץ תמיד במקום השני או השלישי. בחודשים האחרונים התרבו הדיווחים על הכוונה להדיחו מרשימת רע"מ-תע"ל, ואף נפוצו דיווחים על משא ומתן שניהל עם בל"ד במטרה להתמודד ברשימה משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully