וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד ברוסיה: אבדו בשטח פראי ונאלצו לאכול בני אדם

קבוצה של כורים יצאה לחפש זהב באזור מבודד ואז ניתק עמה הקשר. שניים מהם אותרו אך שרידי האחרים התגלו ללא בשר. במשטרה חושדים שהשניים אכלו את חבריהם כדי לשרוד

משטרת רוסיה חושדת כי שני כורים תעו באזור מבודד בצפון המדינה ואבדו, וכשמלאי המזון שלהם אזל הם ככל הנראה ניזונו מבשר חבריהם. על פי דיווח באתר החדשות Sakhapress, שני הכורים יצאו בחודש ספטמבר לחפש זהב על גדות הנהר סוטאם, בלוויית שני אנשים נוספים. הקשר עם החבורה ניתק בסוף אותו החודש.

באמצע חודש נובמבר, אחותו של אחד המטיילים דיווחה על היעדרותו. צוותי חילוץ הצליחו ליצור קשר עם צוות כורים אחר שהיה באזור, שאנשיו טענו כי מצאו פתק מ-20 באוקטובר, בו נכתב: "היינו אצלכם אך לא היה אף אחד. לקחנו אוכל והשארנו 3,000 רובלים". בשל מזג האוויר הסוער באזור לא היה ניתן להקפיץ מסוק יותר מחודש. רק ב-28 בנובמבר המסוק איתר את שני הכורים, שחולצו במצב קשה. כוחות ההצלה ניסו לברר עם הניצולים מה עלה בגורלם של שני חבריהם הנעדרים, אך כורי הזהב טענו כי אינם יודעים דבר.

כמה ימים לאחר מכן, נמצאה גופתו של אחד הנעדרים, כשגולגולתו ועצמותיו ריקים מבשר, ועליהם חבלות שככל הנראה נבעו ממכת גרזן. על פי הנחת החוקרים, המצוטטת באתר, הקורבן נאכל, אך לא נמצאו עקבות של חיות בר באזור. במשטרה לא יודעים לומר בוודאות אם חבריו אכלו אותו אחרי מותו, או שמא השניים הרגו אותו כדי לסעוד מבשרו.

שני הכורים השורדים, שאושפזו במצב של תת תזונה וכשהם סובלים מכוויות קור קשות, הצליחו לברוח מבית החולים לאחר האשפוז ולהימלט מהחקירה. משטרת רוסיה ממשיכה לחפש אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully