וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד ולפיד: "רשימת העבודה שמאלנית מדי"

פנחס וולף וטל שלו

30.11.2012 / 12:23

המפלגות היריבות של מפלגת העבודה לא בזבזו זמן ומיהרו לתייג את הרשימה שנבחרה לכנסת. הליכוד: "זו רשימת שמאל קיצוני". נציגי מרצ: מקווים שהנבחרים לא יזחלו לממשלת נתניהו

הליכוד ולפיד תוקפים, במרצ מברכים: המפלגות היריבות של מפלגת העבודה מיהרו להתייחס היום (שישי) לרשימה שבחרה מפלגת העבודה לכנסת ה-19. מפלגות הליכוד ויש עתיד וכן פוליטיקיאים מימין מתחו ביקורת על הרכב הרשימה בטענה שהיא שמאלנית, ואילו במרצ בירכו את הנבחרים החדשים - אך קראו לבחור ב"שמאל האמיתי".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העשירייה הראשונה של העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהליכוד נמסר בתגובה להרכב של רשימת העבודה, כי "הרשימה השמאלנית, הקיצונית של מפלגת העבודה משקפת את היו"ר יחימוביץ' שהצביעה לחד?ש. זו רשימת שמאל קיצוני שתמכה בהתלהבות בהתנתקות, שהעלתה את החמאס בעזה ועכשיו עלולה להביא את עזה לתוך ירושלים ולמבואות פתח תקווה".

במפלגת העבודה כבר הגיבו על דברי הליכוד ואמרו: "הליכוד עוד לא התאושש מהפריימריז המביכים שלו ומהרשימה הקיצונית שלו, ועכשיו מתוך לחץ תוקף את הנבחרת המנצחת, המגוונת והמאוזנת שנבחרה במפלגת העבודה".

ממפלגת "יש עתיד" בהנהגת יאיר לפיד נמסר: "מפלגת העבודה הציגה הבוקר רשימה ראויה למפלגת שמאל, המשלבת פנים חדשות עם אנשי מנגנון ותיקים. המפה הפוליטית מתבהרת היום לקראת יום הבוחר - בימין המובהק הליכוד ביתנו, בשמאל המובהק העבודה, ובמרכז המפה הפוליטית - יש עתיד".

חבר הכנסת אורי אריאל, מספר 2 ברשימה המשותפת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, אמר ביחס לתוצאות הפריימריז בעבודה, כי "מדובר ברשימה המתחרה עם מרצ על תואר הרשימה השמאלנית יותר. היום ברור לציבור כי הבחירה היא בין קואליציית ליכוד-עבודה בשמאל, לבין קואליציית ליכוד-הבית היהודי בימין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פואד בן אליעזר בפריימריז מפלגת העבודה, בית ברל, כפר סבא, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
נשאר בצמרת. בן-אליעזר/נמרוד סונדרס

מנגד, עם היוודע תוצאות הפריימריז בעבודה, אמר יו"ר סיעת מרצ, חבר הכנסת אילן גילאון, כי הוא "שולח חיבוק ומברוק לנבחרים במפלגת העבודה. נכונה בפניהם משימה בלתי אפשרית - למנוע מיושבת ראש מפלגתם שלי יחימוביץ' להיכנס עם נתניהו לקואליציה. יש רק דרך אחת להצליח במשימה הזאת - להצביע מרצ".

עמיתו, חבר הכנסת ניצן הורוביץ, מסר: "אני מאחל בהצלחה למועמדי מפלגת העבודה ומקווה שיעמדו לצדנו בכנסת במאבקים הגדולים הצפויים לנו ולא ינהגו על-פי המסורת הקבועה במפלגת העבודה ויזחלו לממשלת ביבי-ליברמן.
כדי שיקום גוש חוסם לימין הקיצוני והחרדים, צריך עכשיו לחזק את המפלגה היחידה שמחויבת לכך באופן מוצהר: מרצ".

לקריאה נוספת:
תוצאות הפריימריז: הרצוג ופרץ בראש, מיכאלי חמישית
המנצחים בעבודה: "עכשיו נחליף את השלטון"
צפו: כך התקבלה מרב מיכאלי באשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully