וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הודעת לבני: ח"כים נוטשים את קדימה

פנחס וולף

27.11.2012 / 15:14

יואל חסון ושלמה מולה הודיעו על פרישה מהמפלגה בראשות מופז כדי לחבור לתנועה שלבני מקימה. חברי כנסת נוספים צפויים להצטרף אליהם לרשימה החדשה "התנועה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

הנטישה החלה: שני חברי כנסת מטעם קדימה הודיעו אחר הצהריים (שלישי) על פרישתם מהמפלגה בעקבות ההודעה של חברת הכנסת לשעבר ציפי לבני על הקמת תנועה חדשה בראשותה. השניים הם יואל חסון ושלמה מולה. ככל הנראה, חברי כנסת נוספים מטעם קדימה יודיעו בקרוב על עזיבת המפלגה כדי לחבור ללבני.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

לבני מקימה תנועה חדשה: "יש למי להצביע". טל אנגלנדר
חוזרת לפוליטיקה. לבני, היום/טל אנגלנדר

חברי כנסת נוספים שעשויים להודיע על פרישה מקדימה הם רחל אדטו, רוברט טיבייב ואורית זוארץ. זוארץ צפויה להיפגש מאוחר יותר עם יו"ר קדימה שאול מופז ולהודיע לו על החלטתה.
ייתכן שגם חברי כנסת נוספים מטעם קדימה יודיעו על פרישה. אמש נודע כי למעלה משבעה חברי כנסת מנהלים מגעים עם לבני כדי לחבור לתנועתה החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מוקדם יותר היום הודיעה לבני על הקמת תנועה חדשה בשם התנועה בראשות ציפי לבני". במסיבת עיתונאים שקיימה חברת הכנסת לשעבר, היא אמרה: "באתי להילחם למען ישראל". עם זאת, לבני לא חשפה את ההרכב של רשימתה החדשה.

לבני הצהירה: "מצבה של ישראל מידרדר. אין אלטרנטיבה לראש הממשלה ומי שמייצג את עמדותינו. הבנים שלי אמרו לי: 'תילחמי בשמנו, אנחנו צעירים'". חברת הכנסת לשעבר התייחסה לתוצאות הפריימריז בליכוד שנערך אמש ואמרה כי "נתניהו הפסיד אתמול בליכוד, והוא יכול להפסיד גם את הבחירות. אתמול זה היה הניצחון של פייגלין וההפסד של ביילין. בבחירות זה יהיה ההפסד של נתניהו והניצחון של כולנו".

לדברי לבני, "באתי להילחם למען ישראל דמוקרטית, בה כל האזרחים ללא הבדלי לאום ודת הם אזרחים שווי זכויות. באתי להילחם למען ישראל שתהיה מדינה נאורה מערבית ומתקדמת, למען משרתים בשירות צבאי או לאומי שלא יישאו את הנטל על גבם לבד, על צעירים שמגיע להם להתפרנס בכבוד ולרכוש בית שלהם בלי שישעבדו את עתידם או הוריהם. באתי להילחם נגד הפערים החברתיים".

לקריאה נוספת:
לבני מקימה תנועה חדשה: "באתי להילחם למען ישראל"
העבודה נגד לבני: "הקימה מפלגונת של פליטים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully