וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בצפון: סוללה נמצאה בגופה של פעוטה

קובי מנדל

27.11.2012 / 15:25

אמה של הילדה בת ה-3.5 פנתה לבית החולים לאחר שבתה סבלה מחום וכאבי בטן. בתום סדרת טיפולים גילו הרופאים: סוללה שנכנסה לגופה גרמה לזיהום. האם: "נמנע נזק בלתי הפיך"

חום וכאבי בטן אצל פעוטות הם בדרך כלל סימפטומים לווירוס, אך לא במקרה הנוכחי. אל בית החולים לגליל מערבי בנהריה הגיעה לאחרונה ילדה בת שלוש וחצי, מלווה באמה שטענה כי הבחינה בהפרשות חוזרות ונשנות אצל בתה ובהמשך אף הופיעו כאמור חום, כאבי בטן ואף תולעים בקיבה. רופאי מחלקת הילדים בבית החולים הופתעו למצוא בגופה של הילדה סוללה, שהוכנסה ככל הנראה במהלך משחק אל הנרתיק וגרמה לזיהום.

אמה של הילדה, תושבת הגליל המערבי, סיפרה כי פנתה תחילה לטיפול רפואי במרפאה במקום מגוריה. "הרופא אמר שכנראה מדובר בווירוס ושזה יעבור תוך כמה ימים", סיפרה האם. אך כעבור יומיים, משראתה כי לא חל שינוי במצבה של בתה, החליטה לפנות לחדר המיון בבית החולים לגליל המערבי בנהריה. "לא הבנתי מה קרה לילדה שלי, היא לא סיפרה דבר ולא היה לנו מושג מה קרה", הוסיפה האם.

בבית החולים החלה הילדה לעבור סדרת בדיקות מקיפות. "בדקתי את הילדה, ההפרשות מהאזור הווגינאלי נראו כצואה מבחינת הצבע והריח והיה חשד להיווצרות נקב בין המעי לווגינה על רקע של טראומה", שחזרה ד"ר לאה אבן, מנהלת מחלקת הילדים. "בשיתוף פעולה בין גניקולוגים וכירורגים של בית החולים, בוצעה הסתכלות ישירה בחדר ניתוח, במהלכה התברר שמדובר בזיהום שהביא להפרשות ולשאר תופעות הלוואי ונבע מסוללה שככל הנראה הכניסה הילדה לגופה בזמן משחק ולא סיפרה על כך להוריה".

"אני לא יודעת מאיפה הגיעה הסוללה אליה וכמה זמן היא הייתה בגופה", הסבירה האם. "אני מודה לצוות בבית החולים בנהריה על הבירור הרפואי המהיר שמנע נזק בלתי הפיך לבת שלי. חשוב לנו, ההורים, לשים לב ולא להוריד את העיניים, במיוחד כשהילדים הם קטנים ואינם מבינים לפעמים את המשמעות של חפצים אותם הם מוצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully