וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למרידור ובגין: "רוצה אתכם לצדי בממשלה הבאה"

פנחס וולף

27.11.2012 / 1:13

ראש הממשלה קרא לשרים שנדחקו מחוץ למקומות הריאלים ברשימת הליכוד "לתרום מניסיונם" לממשלה הבאה, אולם לא ברור האם הוא משריין להם מקום כשרים מקצועיים. "לחזק הגוש הגדול"

צילום: וואלה! חדשות, גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק, קריינות, לירון בארי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הלילה (שלישי) לתוצאות הבחירות המקדימות במפלגת הליכוד וקרא לשרים שלא נכנסו לרשימה – דן מרידור ובני בגין, לעמוד לצדו בממשלה באה. בנאום שנשא בתום הקראת תוצאות הפריימריז בגני התערוכה בתל אביב פנה נתניהו לבגין ומרידור ואמר: "אנחנו גדלנו יחד בירושלים, יחד עם רובי ריבלין התחנכנו על ערכי תורת ז'בוטינסקי ואשמור עליהם בממשלה הבאה שאקים בעזרת השם". גם השר מיכאל איתן, שנחשב לסמן הליברלי במפלגה לא נכנס למקום ריאלי. הוא הודה לבגין ומרידור על תרומתם למדינה ואמר שיהיה מעוניין להמשיך "להסתייע בניסיונכם".

פריימריז בליכוד - כותרות אחרונות:
סער, ארדן ושלום בראש רשימת הליכוד, מרידור בחוץ
הנציגים החדשים: "נבחרת שתשמור על ארץ ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבריו של ראש הממשלה מגיעים על רקע מה שנראה כרשימה "ימנית" ביותר של הליכוד. לא זו בלבד שהשרים המתונים יותר דוגמת בגין, מרידור ואיתן נותרו מחוץ לרשימה, העשיריה הראשונה משובצת בחברי כנסת בעלי גוון לאומי. כך למשל, דני דנון הפתיע ונבחר במקום החמישי והמכובד, משה יעלון נבחר למקום השישי ואחריו לפי הסדר זאב אלקין, ציפי חוטובלי ויריב לוין – שהיו סמל למאבק חברי הכנסת של מפלגת השלטון במערכת המשפט, בארגוני זכויות האדם ובאמצעי התקשורת. כמו כן, משה פייגלין, איש "מנהיגות יהודית בליכוד", הצליח להיכנס למקום ה-14 וככל הנראה הוא יכהן כחבר בכנסת הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו בירך את המועמדים שנבחרו לרשימת מפלגתו ואמר: "יש לנו נבחרת לאומית, נבחרת חזקה וצעירה, מנוסה ומוכשרת נבחרת שבאה מכל חלקי העם ומייצגת את כל חלקי העם". עוד קרא ראש הממשלה להצביע ל"גוש הגדול" של האיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו שכן לדבריו לנוכח האתגרים הביטחוניים והכלכליים מולם ניצבת המדינה, "מדינת ישראל זקוקה להנהגה מנוסה ואחראית". הוא העריך עוד כי "אזרחי ישראל לא יבזבזו את הקולות על מפלגות קטנות או על רסיסי מפלגות, אלא יתנו את הקולות לגוש הגדול, יחד ננצח ויחד ננהיג את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully