וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחים בליכוד: "יש לנו נבחרת שתשמור על ארץ ישראל"

פנחס וולף

26.11.2012 / 23:57

חברי הכנסת הצעירים הגיעו למקומות גבוהים ברשימת הליכוד החדשה שנבחרה הלילה, והתייחסו למצע הימני המאפיין את הרשימה: "הציבור זז ימינה ואנחנו צריכים להיות גאים בכך"

צילום: וואלה! חדשות, עריכה: טל רזניק

מפלגת השלטון בחרה הערב (שני) את רשימתה לכנסת ה-19, והנציגים שנבחרו למקומות ריאליים חוגגים. חברת הכנסת מירי רגב, שזכתה במקום ה-13 בבחירות, סיכמה את הרכב הרשימה המסתמן: "יש כאן נבחרת שתשמור על ארץ ישראל. זו הרשימה שהליכוד בחר, הציבור אמר את דברו וזה מה שחשוב".

מי שהפתיע והוצב במקום החמישי, דני דנון, אמר לוואלה! חדשות כי ניצחונו מהווה "הישג יפה לקדנציה ראשונה, להשתלב כל כך גבוה. זה בגלל הנאמנות לארץ ישראל ולתנועה". הוא הוסיף כי "הציבור זז ימינה ואנחנו צריכים להיות גאים - זו תנועה לאומית ליברלית".

גם המנצח הגדול של הפריימריז, השר גדעון סער שזכה למספר הקולות הרב ביותר, ציין כי "מי שטוען שהרשימה נצית חושב שרוב העם בשמאל והוא לא מחובר למציאות". בהתיחחסות להיכנסותו של משה פייגלין לרשימה, אמר השר גלעד ארדן כי "אולמרט הרבה יותר מסוכן מאדם כמו פייגלין, קצין ביחידה קרבית שאמנם עמד לדין על רקע אידיאולוגי וזה לא בסדר, אבל הראייה שלו ושל רבים אחרים יותר מפוקחת".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

צחי הנגבי  בפריימריז הליכוד, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
"התגעגתי לחזור לעשייה הציבורית, למפלגה שהייתי בה עשרות שנים וחזרתי אליה". הנגבי, היום/נמרוד סונדרס

השר יולי אדלשטיין התייחס לעובדה שחברי כנסת צעירים, כמו דני דנון ויריב לוין, נכנסו למקומות גבוהים ברשימה. הוא ציין כי "הח"כים הצעירים קיבלו את מה שמגיע להם מהמתפקדים. אנחנו הוותיקים הלכנו להיות שרים והם נלחמו בכנסת. יש לנו רשימה טובה ומאוזנת מכל הבחינות". גם צחי הנגבי, שחזר לליכוד לאחר תקופת גלות בקדימה, אמר כי הוא "מאושר, חיכיתי לרגע הזה. התגעגתי לחזור לעשייה הציבורית, למפלגה שהייתי בה עשרות שנים וחזרתי אליה. אני מאושר. נפלה בחלקי הזכות לחזור ולשרת את המדינה".

משה יעלון, שנבחר למקום השמיני, ציין כי הוא "מרוצה מהמיקום שלי, אני לא איש של דילים. עבדתי במשך ארבע שנים בשטח וזה השכר לעמלי. הצטערתי לשמוע שידידי מרידור ובגין מחוץ לרשימה אבל זה מה שהמתפקדים רצו". מול הטענות כנגד רשימה ניצית בליכוד, אמר כי "גם היום התנועה פלורליסטית שמייצגת תהליך התפכחות בעם מול האתגרים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ציפי חוטובלי בפריימריז הליכוד, נובמבר 2012. נמרוד סונדרס
"ניצחון הקולות החופשיים על הדילים. הייתה לליכוד נבחרת טובה בכנסת האחרונה, ולאנשים היה קשה לבחור". חוטובלי/נמרוד סונדרס

ציפי חוטובלי, שנבחרה להיות האישה הראשונה ברשימת הליכוד, אמרה הערב לוואלה! חדשות כי הישגה הוא "ניצחון הקולות החופשיים על הדילים. מי שבחר בי האמין בדרך, בקול הברור. עד כמה שאני יודעת לא הייתי בדילים הגדולים, במגה-דילים". היא הוסיפה כי "הייתה לליכוד נבחרת מאוד טובה בכנסת האחרונה ולאנשים היה קשה לבחור", ובהתייחסות לבני בגין שלא הגיע למקום ריאלי אמרה כי "כנראה שבתוך האילוצים האלו היה קשה לזכור את האבות המייסדים של התנועה".

גילה גמליאל, שנבחרה למקום ה-20 ברשימת הליכוד וככל הנראה תגיע למקום ה-30 ברשימה המאוחדת, ציינה כי היא "מאוד שמחה להמשיך בשליחות. מדובר בהישג בהתחשב שלא הייתי בדילים הגדולים. יש לנו רשימה טובה מאוד. תנועת הליכוד תמיד הייתה מרכז-ימינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully