וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי רשטיק מונה לתפקיד יו"ר התאחדות הסטודנטים

26.11.2012 / 19:19

רשטיק, שכיהן עד לאחרונה כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, יחליף את היו"ר הקודם והדומיננטי, איציק שמולי, שיתמודד למקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת

נשיאות התאחדות הסטודנטים הארצית בחרה הערב (שני) באורי רשטיק כיו"ר ההתאחדות החדש, זאת לאחר עזיבתו של איציק שמולי, שכיהן בתפקיד עד לאחרונה. רשטיק, סטודנט לתואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, נכנס לתפקידו בגיל 29, לאחר ששימש עד לאחרונה כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב וכסגן יו"ר התאחדות הסטודנטים. הנשיאות כוללת את נציגי אגודות הסטודנטים בכל הארץ ומייצגת 330 אלף סטודנטים.

לאחר בחירתו, הודה רשטיק לחברי נשיאות הסטודנטים והוסיף כי עם כניסתו לתפקיד יו"ר ההתאחדות, הגוף הגדול ביותר המייצג את הסטודנטים במדינה, יפעל על מנת "להפוך כל צעיר וצעירה מכל יישוב במדינה, לאזרחים משכילים, יצרנים ומשפיעים".

הבחירות לתפקיד התקיימו לאחר עזיבתו של שמולי לפני כחודש, שהודיע כי החליט להתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת. "העבודה הייתה ונותרה האפשרות היחידה עבור אנשים כמוני ועבור ערכים שאני מייצג", אמר שמולי במסיבת העיתונאים שנערכה עם כניסתו לחיים הפוליטיים. שמולי בירך את רשטיק על היבחרו ואמר כי "אורי הוא אדם אידיאליסט וערכי ואני בטוח שימשיך להוביל את ציבור הסטודנטים למאבקים ערכיים על דמותה של החברה הישראלית כמו גם להמשיך לדאוג לרווחה ולהגנה על זכויות ציבור הסטודנטים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully