וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המערכה על קיומנו עדיין בעיצומה

חיים שיין

22.11.2012 / 8:16

מראה האוטובוס המעלה עשן בלב תל אביב וקולות האמבולנסים המייללים הזכירו תמונות קשות מהעבר הלא רחוק. פגיעה באזרחים וברכוש בקריית מלאכי, באשדוד, באשקלון, בראשון לציון ובמקומות נוספים מבהירה היטב כי טרם הסתיימה המערכה על זכותם של יהודים לחיות כבני חורין במולדת שלהם.

כל נביאי השקר של השמאל שדיברו גבוהה גבוהה על שלום, על הבנה ועל דו-קיום נראים היום כקבוצה פנטזיונרית הבורחת מבשורה אל מחוזות הדמיון. השיר המפורסם לשלום נשמע היום כמו חלום בלהות. חלום של מנהיגים קצרי ראות, שעם שלם משלם את מחיר שברו. שיבת ציון לא מיועדת לחולמים, היא נועדה ללוחמים. גם סולם שמגיע בחלום לשמיים צריך להיות מוצב על קרקע המציאות.

פצועים בפיגוע באוטובוס בשדרות שאול המלך בתל אביב. אבי כהן
האוטובוס שבו התבצע הפיגוע, אתמול בתל אביב/אבי כהן

אסור להנהגת ישראל לחזור על הטעויות של קודמיה. בנימין נתניהו, שיש לו ראייה היסטורית, גם בזכות אבות, אמור לדעת היטב ששיבה למולדת אינה מתיישבת עם קניית שקט זמני. בימי הגלות הארוכים טווח הראייה והאופק היהודי היו קצרים וקרובים להפליא, הארעיות אפיינה את חיי היהודים. לאחר אלפיים שנה שבנו הביתה כדי לשנות את דפוס ההתנהלות ולא להסתפק בפתרונות זמניים, שרק מגבירים את התיאבון של שבטי המדבר, שלחיי אנוש אין ערך בעיניהם.

בציבור קיימת הסכמה רחבה לכל החלטה על מיגור הטרור בעזה ועל איתות לאיראנים כי ישראל נחושה ורצינית בכוונותיה. הסכמה מאפשרת לממשלה לקבל החלטות קשות ומורכבות כדי להחזיר את הביטחון לאזרחים בכל מקום. להחליף את עמוד הענן בעמוד האש. התקווה שאי פעם נקבל תמיכה בינלאומית להכרעה ישראלית בעזה - מופרכת. מדינה יהודית, חזקה ומנצחת היא סתירה ליסודות הקדומים ביותר של התיאולוגיה הנוצרית. אין אדם או אומה בעולם שיילחמו בעבורנו, זכינו שגורלנו מסור בידינו ובעניין זה אסור להסס אפילו רגע, ויפה שעה אחת קודם. מי שחושב שלאחר הבחירות יהיה קל יותר - טועה.

לא צלבנים ולא תיירים

כבר שנים רבות ההנהגה הישראלית מתקשה להסביר לשכנינו הערבים כי היהודים במדינת ישראל אינם צלבנים שהגיעו מאירופה בשליחות דתית, ובוודאי לא תיירים שעם קבלת אזהרת מסע חוזרים לארצותיהם. הרצון הכן של ישראלים רבים לחיות בשלום עם השכנים, גם במחיר פגיעה באינטרסים אסטרטגיים וביטחוניים, נתפס כחולשה וכחוסר יכולת עמידה. כל ההסכמים וההבנות שנחתמו עם מדינות ערב וההנהגה הפלשתינית לא הצדיקו את מחיר הנייר שעליו נכתבו.

הסבבים החוזרים ונשנים של חילופי המהלומות בין מחבלי רצועת עזה בהנהגת חמאס לבין צה"ל נמשכים זמן רב למדי. אין ספק כי לצה"ל יש היכולת המבצעית והצבאית להפסיק את ירי הטילים מרצועת עזה, ויפה שעה אחת קודם. העם מוכן, הצבא מאומן ועל ההנהגה לקבוע את העיתוי הנכון.

אם בסופו של דבר יתברר כי ממשלת ישראל החליטה על הפסקת אש בהמלצת ארה"ב, בניגוד לתחושות של אזרחים רבים במדינה, יש לקוות שהיא השכילה לגבות את התמורה בעניין הגרעין האיראני. הפתרון לבעיה האיראנית, למעשה, כולל גם את חמאס ואת חיזבאללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully