וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיונה אפל ביטלה סיבוב הופעות כדי להשאר לצד כלבתה הגוססת

21.11.2012 / 14:30

הזמרת האמריקאית ביטלה את מסע ההופעות שלה בדרום אמריקה, כדי להשאר לצידה של כלבתה הגוססת. למעריציה כתבה: "היא לימדה אותי מה זו אהבה"

הזמרת פיונה אפל הודיעה אתמול (שלישי) כי היא מבטלת את מסע ההופעות שלה בדרום אמריקה, שאמור היה להפתח בפורטו אלגרה, שבברזיל ב-27 בנובמבר. הסיבה לביטול: מחלה סופנית של כלבת הפיטבול האהובה שלה, ג'נט.

פיונה אפל. Frederick M. Brown, GettyImages
טבעונית ופעילה למען זכויות בעלי חיים. פיונה אפל בהופעה בחודש מרץ האחרון/GettyImages, Frederick M. Brown

הזמרת האמריקאית בת ה-35 פרסמה בדף הפייסבוק שלה מכתב בן ארבעה עמודים שכתוב בכתב ידה, בו היא מסבירה למעריצים שלה מדוע היא לא יכולה לצאת למסע ההופעות. "הכלבה שלי גוססת, ממחלת אדיסון (הפוגעת ביותרת הכליה)", כתבה אפל במכתב. "היא לא יכולה לצאת למסע איתי כיוון שהיא צריכה לקבל זריקות קבועות. אני לא יכולה לשאת את המחשבה שהיא תמות בלי שאהיה לצידה ואשיר לה שיר פרידה", היא הוסיפה.

פיונה אפל היא טבעונית מזה שנים רבות ופעילה בארגון הבינלאומי PETA לזכויות בעלי חיים. את ג'נט בת ה-14 היא אימצה כשהייתה גורה, לאחר שנמצאה עם חבל כרוך סביב צווארה וסימני נשיכות בפנים, ככל הנראה לאחר שהשתמשו בה כפיתיון לקרבות כלבים. "יש פעמים שלוקח לי 20 דקות לבחור עם איזה גרביים אכנס למיטה, אבל ההחלטה להישאר עם הכלבה שלי הייתה מיידית. היא החברה שלי, האמא שלי וזו שלימדה אותי מה זו אהבה", כתבה למעריציה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיונה אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully