וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית באשקלון, הבעל במילואים והתינוקת נולדה בחיפה

קובי מנדל

20.11.2012 / 22:38

מירב גרשקוביץ הייתה בחודש התשיעי להריונה כשהתחיל המבצע ברצועת עזה. בעלה התגייס למילואים על אף שהוצע לו להשתחרר, והתינוקת קטי נולדה בכרמל - הרחק מן האזעקה

מירב גרשקוביץ בת ה-29 מאשקלון ילדה תינוקת בבית החולים כרמל בחיפה. מירב, שאת שירותה הסדיר עשתה סביב רצועת עזה, ומזה שבע שנים גרה באשקלון עם בעלה, בחרה ללדת בחיפה לאחר שהוא גויס למילואים. "לא רציתי לסכן את התינוקת הראשונה שלי בתוך כל עמודי הענן והעשן שמסביב.", סיפרה. "תוך כדי ההכנות, בחודש התשיעי להריון, החל המבצע והטילים התגברו, וכולנו היינו במתח", לדבריה, בעלה, אריאל, גויס למילואים, וכשמיד כשבצבא גילו שאשתו הרה בחודש התשיעי הוצע לו להשתחרר. ואולם, בהתייעצות עם מירב החליט אריאל לצאת למילואים, ולשרת כמו כולם. "היה ברור לי שאריאל הולך למילואים", סיפרה. "הדרום זה הבית - ואריאל צריך להגן על הבית. אני צריכה ללדת אבל אסתדר, הריון זאת לא מחלה".

בסוף השבוע, עם התגברות ירי הגראדים לעבר אשקלון, נסעה מירב במהירות לצפון אל בית הוריה בקרית-ים: "היה לי ברור שאני הולכת ללדת בצפון ובמקום מוגן, ולא מסכנת את הבת שלי". לבסוף, החליטה ללדת בבית החולים כרמל.

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
חמאס: "לא תושג הפסקת אש הלילה"; צה"ל מפציץ בעזה
חייל ואזרח נהרגו ממטחים לעבר אשכול
תיעוד: פגיעה בבניין בראשון לציון

"בתי החולים באשקלון אינם ממוגנים"

אתמול (שני) לפנות ערב, הגיעה מירב לחדר הלידה בבית החולים כרמל, ובעלה אריאל מיהר לחזור מהמילואים כדי לעזור לה בלידה. בעזרת המיילדת דיאנה בונדר, ילדה מירב בשעה טובה תינוקת חמודה, בריאה ושלמה במשקל שלושה קילוגרמים - שקיבלה את השם קטי. "אני שמחה שעשיתי את הצעד הנכון ובאתי ללדת בבית החולים כרמל, אמרה הבוקר מירב המחויכת. "בתי החולים באזור אשקלון אינם ממוגנים, ומאוד פחדתי. אני מקווה שצה"ל יסיים את המערכה כמו שצריך - ייכנס קרקעית ויביא לנו סוף סוף שקט לאשקלון".

אביה של מירב, מיכאל ברנשטיין, שמח מאוד שבתו הגיעה ללדת סמוך לבית המשפחה בקרית-ים. "יש לי שתי בנות, שתיהן מאזור הדרום, ואני מאוד חושש להן" מספר מיכאל, "שכנעתי את מירב כל הזמן שתבוא אליי הביתה לצפון, רק בגלל הלידה. היא הגיעה ואני שמח שהיא עשתה את הצעד הנכון".

ד"ר רון אוסלנדר, מנהל מחלקת נשים ויולדות בבית החולים כרמל, אמר כי בימים האחרונים נרשמו לא מעט פניות של נשים מאזור הדרום המבקשות ללדת בצפון. "אנחנו פותחים את המחלקה לכל אישה שרוצה לבוא ללדת בבטחה ובשקט. בית החולים שולח חיבוק גדול לכל הנשים והיולדות בדרום, ומזמין את כל מי שרוצה ללדת אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully