וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח בשגרירות ארה"ב בישראל הותקף, נעצר חשוד

על פי החשד, אדם חמוש בגרזן ובסכין תקף מאבטחים ששהו מחוץ לשגרירות בתל אביב. מאבטח ולוחם מג"ב נפצעו באורח קל. המאבטחים השיבו באש לעבר החשוד, תושב בת ים, נלקח לחקירה

אזרח ישראלי חמוש בגרזן ובסכין תקף לפני זמן קצר (שלישי) מאבטחים מחוץ לשגרירות ארצות הברית בתל אביב. המאבטחים השיבו באש לעבר החשוד. אחד המאבטחים נפצע באורח קל ברגלו, ולוחם מג"ב נוסף, שלקח חלק בהשתלטות על החשוד, נפצע אף הוא באורח קל.

ירי לעבר שגרירות ארה"ב, נובמבר 2012. דרור עינב
החשוד נעצר על ידי כוח מג"ב/דרור עינב

החשוד, תושב בת ים בן 41, נעצר על ידי כוח מג"ב ויובא לחקירה במשטרת תל אביב. פרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירת האירוע ברחוב הירקון הסמוך לחוף בתל אביב, והם מעניקים בשעה זו טיפול רפואי לפצוע. טרם ידוע לאיזה בית חולים הוא צפוי להיות מפונה. בשגרירות טרם התייחסו לדיווחים.

מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין, אמר לוואלה! חדשות כי "כתוצאה מהמאבק או ניסיון ההשתלטות, נפגע אחד המאבטחים באורח קל וכך גם שוטר מג"ב. שניהם טופלו על ידי מד"א בשטח ועושים דרכם לקבלת טיפול בית החולים". לדבריו, התוקף הינו "ככל הנראה, ואני אומר זאת בזהירות, ישראלי יהודי".

חשוד בירי לעבר שגרירות ארצות הברית בתל אביב. 20 בנובמבר 2012. רויטרס
החשוד בירי מלווה למעצר מחוץ למתחם השגרירות/רויטרס

המקרה אירע על רקע ביקורה הצפוי של הילרי קלינטון, שצפויה לנחות בישראל מאוחר יותר היום לשיחות בנושא מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה. בין היתר תיפגש קלינטון עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully