וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות צעצוע: משחקים לכלב המשועמם

כרמי צדוק

20.11.2012 / 9:30

מדור חיות צעצוע מכיר לכם שלל מוצרים חדשים או לא מוכרים לבעלי חיים: והשבוע משחקים שיעסיקו את הכלב שלכם ואתכם במרחב המוגן ובכל מקום אחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו ללחוש לכלבים. צעצוע של סיזאר מילאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצוע Positive Propeller של סיזר מילאן "הלוחש לכלבים"

הצעצוע הוא מליין המוצרים של סיזר מילאן, מאלף הכלבים המפורסם בעולם, והוא עשוי מחומר רך המאפשר תפיסה יותר טובה על ידי הכלב.

דבר הנסיין: "קודם כל אני חייבת לציין שאני מעריצה גדולה של סיזאר והתכנית 'הלוחש לכלבים'. באשר לצעצוע, החלק הטוב בו הוא הרכות שלו שמאפשרת אחיזה נוחה גם לבעלים המשליך את הצעצוע למרחקים, וגם לכלב שיכול לנעוץ את שיניו עמוק עמוק בפנים. בימים הראשונים הצעצוע עורר עניין רב, אך כעבור זמן מה הכלב העדיף שאזרוק לו את כדור הטניס הרגיל ולא את הפרופלור. לאחר שבועיים הצעצוע כבר החל מעט להיפרם. מאימפרייה כזאת הייתי מצפה ליותר".

פרטים: Positive Propeller, מחיר: 54שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקל "לך תביא" - הגרסא המשודרגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקל "לך תביא"- Fetch Stick

צעצוע בצורת מקל "לך תביא"- Fetch Stick של חברת High Viz. הצעצוע מיודע לזריקה לכלב על מנת שיביא אותו. ואהוא מעוצב בצבעים המתאימים לראיית הכלב, ואף צף במים.

דבר הנסיין: "מחקרים מראים שכלבים קולטים טוב יותר את הצבעים כחול וצהוב, ועל כן הצעצוע מורכב כולו משני הצבעים הללו. למרות זאת, קשה לי לקבוע האם הצבעים גרמו להם לראות את הצעצוע בצורה ברורה יותר. יש לי בבית שני כלבים והם שיחקו בצעצוע יחדיו, כל אחד מהם תפס בקצה אחר שלו. בפנים ישנה צפצפה שבהחלט עושה את המשחק למהנה יותר. הצעצוע מתאים גם לכלבים המבלים בים כי הינו צף ואפשר לזרוק אותו לתוך המים ללא חשש ועם עמידות מלאה. המטרה העיקרית של המוצר "לך תביא" אמנם לא התממשה, אבל הם בהחלט נהנו ממנו, ושיתפו פעולה במשחק".

פרטים: Fetch Stick, מחיר: 49 שקלים

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צריך להזהר לפני שזורקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעצוע משיכה מבית צ'ומפר

צעצוע משיכה וזריקה מבית צעצועי צ'ומפר. עמיד במיוחד ומשולב בחבלים חזקים.

דבר הנסיין: "הצעצוע כבד מאוד, כך שמלכתחילה ויתרתי על עניין הזריקה וזאת בכדי לא לפגוע בטעות בכלבה או באנשים. הכלבה שלי מתייחסת אליו כאילו היה טרף, היא תופסת את החבל שלו ומנערת אותו בחוזקה מצד לצד. גם לאחר מלחמת כוחות ותחנונים רבים מצידי, היא לא מוכנה להיפרד ממנו וממשיכה לנעול את הלסת שלה על הצעצוע. הכובד הרב של הצעצוע אמנם מונע ממני לזרוק אותו, אך הוא מתבטא לטובה בעמידותו הרבה, גם כעבור חודש של שימוש הצעצוע נראה כמו חדש".

פרטים: צעצועי צ'ומפר, כ- 40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רך ונעים, אבל לא עמיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טטראדר - משחק לכלב של חברת Mashers

משחק כדור לכלב העשוי מגומי דחוס בעל עמידות גבוהה.

דבר הנסיין: "אני מתקשה להחליט האם מדובר במוצר טוב או רע. מצד אחד הוא רך נעים ומזמין, ומנגד הוא כלל לא עמיד. ברגע שהצגתי בפני כלבי את הצעצוע התורן החדש שלו, הוא הסתער עליו וסירב להיפרד ממנו במשך שעתיים שלמות. כעבור שעתיים, הלכתי לסלון לראות מה הוא עושה, וגיליתי את גופתו של הצעצוע שהיה מפורק לגמרי. המילוי שלו, יחד עם חלקיו השונים היו מפוזרים ברחבי הבית ונאלצתי לזרוק אותו לפח. הפירוש של שם החברה הוא "לרסק", כך שיתכן והצעצוע מיועד לפירוק מהיר. פירוק מהיר ויקר ליתר דיוק".

פרטים: כדור גומי תוצרת Mashers, מחיר: 89 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצר פשוט נהדר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלגל צעצוע לעיסה לכלב Chew Bots.

צעצוע נשיכה עשוי כמה שכבות ומשמיע קול, מהסדרה המעוצבת של Chew Bots.

דבר הנסיין: "המוצר פשוט נהדר! סוף סוף הגיע לידיי צעצוע שמאפשר לי לשחק ביחד עם כלבי, ולא רק לצפות בו מן הצד. אחרי הכל, גם לבעלים מותר ליהנות ולהשתטות מידי פעם. המשחק ההדדי מתבצע כך שבצד אחד אני אוחז ובצד השני הכלב, וכך אני יכול לתמרן בין הצעצוע לכלב, להזיז אותו מצד לצד, להילחם איתו על הצעצוע ועוד. במרכז הצעצוע מוחבאת צפצפה שמעשירה את חווית המשחק. הכלב שלי פיתח לו מנהג יומי חדש, בבוקר הוא שורט על דלת חדרי ומבקש ממני לשחק איתו בצעצוע. זו הזדמנות מצוינת לשחק ולהעביר זמן איכות עם הכלב ואפילו ליהנות מזה".

פרטים: Chew Bot,מחיר: 59 שקלים.

עוד מוצרים שיעשו לכלב שלכם את השבוע:

חיות צעצוע: משחקים לכלבים אנרגטיים במיוחד

חיות צעצוע: מוצרים לכלב לשימוש מחוץ לבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully