וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו 8 לאיציק שמולי ואנשי הקמפיין של יחימוביץ'

פנחס וולף וטל שלו

17.11.2012 / 22:31

מתגייסים למערכה: המתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה ורבים מאנשי הארגון והקמפיין שלה הם בין המגויסים למילואים במסגרת מבצע "עמוד ענן". יחימוביץ': "נחכה לשובם בשלום"

ממערכת הבחירות למערכה בדרום: לא זו בלבד שמפלגת העבודה הקפיאה את קמפיין הבחירות שלה נוכח מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה - ביממה האחרונה אף גויסו למילואים רבים מאנשי הארגון וקמפיין הבחירות של המפלגה.

שמולי הצטרף לעבודה: "מה שהחל ברחוב יסתיים בקלפי". דניאל בוק
"מכבדים ומפרגנים". יחימוביץ' ושמולי/דניאל בוק

בין היתר קיבלו כבר צו 8 המתמודד בפריימריז איציק שמולי, מנהל הקמפיין של מפלגת העבודה איתי בן חורין, ראש האגף למשימות מיוחדות יאיר (יאיא) פינק, מתאמת פעולות מטה הבחירות הדס גרינוולד, דובר הקמפיין אמיר קורן וכן ראש צוות מתנדבי הדיגיטל עמיחי סרגובי. יתר על כן, גויסו למילואים עשרות מהמתנדבים והפעילים של המפלגה, ביניהם רואי בן דוד, מזכיר סניך קריית אונו ופעיל מרכזי במפלגה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נערכים לפעולה הקרקעית: חטיבת הצנחנים החלה באימונים. דובר צה"ל
נערכים לכניסה קרקעית. חיילי חטיבת הצנחנים, היום/דובר צה"ל

יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' אמרה היום, כי "אנחנו מודעים לזה שאנשינו עושים מילואים באופן מאד אינטנסיבי גם בשגרה, מכבדים ומפרגנים. אין ספק שהפעם מדובר בגיוס יוצא דופן מקרב תפקידי המפתח שלנו, אבל אנחנו יודעים שהם נקראו לעשות את המשימה החשובה שעומדת כרגע על הפרק. נחכה לשובם בשלום, כפי שאנו מחכים להשבת השקט בעורף ולשובם של כל יתר אנשי המילואים".

בתוך כך, סתיו שפיר, המתמודדת על מקום ברשימת העבודה לכנסת, התייחסה היום לקשר בין המצב הביטחוני לבין הנושאים החברתיים-כלכליים. באירוע שבתרבות ברחובות אמרה שפיר: "ההתגייסות הגדולה של אזרחי ישראל למאבק נגד האיום הבטחוני מוכיחה כמה חזקה החברה הזו, אבל בלי חוסן חברתי אין חוסן ביטחוני. בעיקר בימים כאלה, של איום ביטחוני מוחשי, אנחנו רואים כמה בלתי ניתן להפריד בין המצב החברתי למצב הבטחוני".

לקריאה נוספת:
בגלל הלחימה: הפריימריז בליכוד עשויים להידחות
מערכת בחירות בצל לחימה: שיירת פוליטיקאים בדרום
המפלגות הודיעו על הקפאת קמפיין הבחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully