וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות רקטות נורו מהבוקר, ארבעה חיילים נפצעו קל

הארבעה נפצעו מרסיסי רקטה שנפלה במועצה האזורית אשכול. רקטה נוספת פגעה ישירות בבית במועצה האזורית אשכול, ללא נפגעים. מתחילת המבצע: 650 רקטות לשטח ישראל

צילום: שי מכלוף, רויטרס, דובר צה"ל; עריכה: מיכאל ברגמן, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

אחרי לילה שקט יחסית ביישובי הדרום, חודש הבוקר (שבת) ירי הרקטות לעבר שטחי ישראל, ומטחים נפלו בכל מערב הנגב. ארבעה חיילים נפצעו באורח קל מרסיסי רקטה אשר נפלה במועצה האזורית באשכול, וטופלו על ידי צוותי הרפואה שבמקום. בצהריים פגעה רקטה ישירות בבית במועצה האזורית אשכול. נזק נגרם לבית, אך ללא נפגעים. מוקדם יותר פגעה רקטה בבלון גז בחצר בית במועצה האזורית באר טוביה. מספר נפגעי חרדה טופלו על ידי צוותי מגן דוד אדום.

כ-50 רקטות נורו משעות הבוקר אל עבר שטח ישראל. שש רקטות נורו אל שדרות, מתוכן ארבע יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". שמונה נוספות נחתו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, ולא דווח על נפגעים. בסביבות הצהריים נורו חמש רקטות אל עבר המועצה האזורית חוף אשקלון, ומטח נוסף אל עבר העיר אשקלון - שתי רקטות יורטו ואחת נפלה בשטח פתוח. לדברי דובר צה"ל, מאז תחילת מבצע "עמוד ענן" נחתו בשטח ישראל 650 רקטות, אך רק 26 רקטות נחתו בשטח בנוי.

מבצע "עמוד ענן" - כותרות אחרונות:
אחרי לילה שקט: צה"ל הפציץ מטה ממשלת חמאס בעזה
גיוס מילואים עצום בישראל; חמאס: לא צופים הפסקת אש בקרוב
הממשלה אישרה הרחבה משמעותית של הפעולה ברצועה

בית נפגע מרקטה במועצה אזורית באר טוביה, נובמבר 2012. דייב בוימוביץ'
פגיעת רקטה בבית במועצה האזורית באר טוביה/דייב בוימוביץ'

מטח רקטות נורה אל גן יבנה. לא דווח על נפגעים או על נזק. רקטות נפלו בשטחים פתוחים בבאר שבע, בשדרות, בבני שמעון, באשכול, במרחבים, בשער הנגב ובשדות נגב. לא היו נפגעים או נזק. מערכת כיפת ברזל יירטה רקטות מעל באר שבע, אשדוד, אשקלון והמועצה האזורית בני שמעון.

קודם לכן, נפלה רקטה בשטח פתוח בבאר שבע וסמוך לשעה 7:00 נורו מהרצועה שתי רקטות שנפלו בשטחים פתוחים באזור שדרות, ורקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. בנוסף, נורה מטח של חמש רקטות לעבר אחד היישובים באשכול, ונפילה נוספת נרשמה סמוך לישוב אחר. כפי הנראה, כל הנפילות בשטחים פתוחים. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בית נפגע מרקטה במועצה אזורית באר טוביה, נובמבר 2012. דייב בוימוביץ'
פגיעת רקטה במועצה האזורית באר טוביה/דייב בוימוביץ'

במהלך הלילה נשמעה אזעקה בודדת באשקלון - ככל הידוע ללא נפילות. גם ברצועה שרר לאורך הלילה שקט יחסי, למעט מספר דיווחים על פיצוצים. הירי לעבר ישראל חודש שעות בודדות לאחר תקיפות מטוסי חיל האוויר בעזה. בין היתר, הופגז בניין ממשלת חמאס בעזה ובוצעה תקיפה על ביתו של פעיל חמאס סאלח סולימן. הפלסטינים מדווחים על קרוב ל-30 פצועים בתקיפה בביתו שבג'בליה. כמו כן, דווח על רוכב אופנוע שנהרג ושני פצועים בתקיפה בחאן יונס.

שידור חי מרצועת עזה

בית נפגע מרקטה במועצה אזורית באר טוביה, נובמבר 2012. דייב בוימוביץ'
פגיעת הרקטה במועצה האזורית באר טוביה/דייב בוימוביץ'

אתמול נורו עשרות רקטות מהרצועה לישראל, ובמהלך היום אף הורחב טווח הירי לעבר אזור ירושלים. כמו כן, זה היום השני ברציפות, נשמעה אתמול בצהריים אזעקה בתל אביב, ונשמעו בסביבות גוש דן שני פיצוצים. לא היו נפילות בשטח בנוי. מתוך כ-200 רקטות ששוגרו אתמול לעבר הדרום, כמחצית יורטו בהצלחה על ידי מערכת "כיפת ברזל".

(עדכון אחרון: 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully