וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האזעקה בתל אביב: "יש חדר VIP להתחבא בו"

16.11.2012 / 0:54

אל הפאבים ובתי קפה בעיר, שבדרך כלל עמוסים בלילות סוף השבוע, הגיעו המבלים במספרים קטנים מהרגיל. אלה שהחליטו לצאת, התייחסו לעניין בחיוך: "נמאס לראות חדשות, אז יצאתי"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

"נמאס לראות חדשות, אז יצאתי", אומר הלילה (שישי) רן, תושב תל אביב, ולוגם מהבירה בבר "צינה" בתל אביב. שעות ספורות אחרי האזעקה שהחרידה את תושבי גוש דן, ברחוב דיזנגוף ההומה אדם בדרך כלל בלילות סוף השבוע, התנועה דלילה. הברים אינם מתמלאים, הפקק הקבוע של מוניות, טוסטוסים ורכבי בליינים איננו. אך בניגוד לתושבי הדרום, התל-אביבים דווקא יוצאים מהבית.

אחרי האזעקה: התל אביבים מבלים – אבל פחות. אבי כהן
מבלים בפאב בתל אביב, הלילה/אבי כהן

מבצע עמוד ענן - הכותרות האחרונות:
צה"ל תקף כ-80 מטרות בכל רחבי רצועת עזה
ברק מבקש מהממשלה לאשר גיוס 30 אלף אנשי מילואים
לראשונה: ירי על תל אביב, צה"ל: אין פגיעה בקרקע

עד כה, עיריית תל אביב לא קיבלה הוראה מפיקוד העורף לפתוח את המקלטים הציבוריים. על פי הנחיות פיקוד העורף לתושבים, במקרה של אזעקה יש להם דקה וחצי להיכנס לממ"ד, מקלט או חדר פנימי מוגן. מי שנמצא בחוץ, צריך להיכנס למבנה קרוב, בהתאם לזמן העומד לרשותו. אם אין מבנה בקרבת מקום, יש לשכב על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אחרי האזעקה: התל אביבים מבלים – אבל פחות. אבי כהן
המקלטים עוד לא נפתחו/אבי כהן

"פה זה הבית שלי", אומרת סתיו, ברמנית בפאב "אילקה", שבדרך כלל אי אפשר למצוא בו כיסא פנוי בערב כזה. "לא הייתי רוצה להיות בשום מקום אחר. אנשים פה בהלם, אבל עוד מוקדם, יותר מאוחר יתמלא". אלון, תושב גבעתיים והיחיד שיושב על הבר, לא מודאג. "אם תהיה אזעקה, יש פה בטח חדר VIP שנוכל להתחבא בו", הוא אומר בחיוך, ומדרבן בטלפון את החברים להגיע: "בואו, מטורף פה". בחוץ דווקא יושבים כמה אנשים ומשחקים ב"פלייסטיישן". "גם אם תהיה אזעקה, לא נפסיק את המשחק", אומר אחד מהם.

אחרי האזעקה: התל אביבים מבלים – אבל פחות. אבי כהן
האזעקה החרידה את גוש דן/אבי כהן

"יש פה בעיקר תיירים", מציין יהודה, מנהל משמרת ב"צינה". "הערב לא יהיה מלא", הוא פוסק לאחר שהוא מעיף מבט במקום. גם בבתי הקפה המצב עגמומי והמלצרים מנומנמים. אורטל, תושבת רמת גן, הגיעה לשבת באספרסו-בר. "שמעתי את האזעקה אחר הצהריים בנווה צדק. בגלל שאנחנו לא רגילים כאן, אנשים לא ידעו מה לעשות עם עצמם", היא מספרת. "הם נצמדו לקירות. מאז מלחמת המפרץ לא הייתה כאן אזעקה, אז אין מודעות. בגלל זה אנשים עדיין יוצאים".

בינתיים, בניגוד לתחזיות של סתיו הברמנית, הפאב "אילקה" לא התמלא. אחד העובדים כבר נשמע פחות אופטימי. "כנראה אנשים מעדיפים להיות בבית, קרובים למשפחה", הוא אומר. "אולי גם אין מצב רוח. בטח מחר, כשיראו ששקט, הם ירצו לנקות את הראש, אנשים יחזרו לצאת". תל אביב אחרי האזעקה עדיין לא הפסיקה, היא רק מאטה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully