וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגה חדשה לאלדד ובן-ארי: "עוצמה לישראל"

יהושע בריינר

13.11.2012 / 13:14

שני חברי הכנסת פרשו מהאיחוד הלאומי, לאחר שכשלו המגעים לשילובם ברשימה משותפת עם הבית היהודי. הרכב הרשימה החדשה: אלדד, בן-ארי, ברוך מרזל ואריה קניג

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

איגוף מימין: חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן-ארי הכריזו היום (שלישי) על התמודדות משותפת בבחירות הקרובות במסגרת מפלגה חדשה בשם "עוצמה לישראל". השניים החליטו להקים את המפלגה לאחר שכשלו המגעים לשילובם ברשימה משותפת של מפלגות הבית היהודי והאיחוד הלאומי. החשש העיקרי של שתי מפלגות הימין המיוצגות בכנסת היה שבן-ארי, תלמידו של מייסד תנועת כך, הרב מאיר כהנא, ישווה לרשימתן לכנסת ה-19 נופך קיצוני מדי.

מסיבת עיתונאים של אריה  אלדד ומיכאל בן ארי. עומר מירון
"ממשלה מטופשת ממשיכה לספק חשמל ומים לרצועת עזה". בן-ארי ואלדד/עומר מירון

אלדד ובן-ארי, שפרשו ממפגלת האיחוד הלאומי, הודיעו במסיבת עיתונאים בירושלים כי אלדד יעמוד בראש רשימת "עוצמה לישראל", ובן-ארי יהיה במקום השני. אחריו משובץ פעיל הימין ברוך מרזל - ובמקום הרביעי אריה קניג, נציגו של אלדד. סיסמת הבחירות של המפלגה תהיה "בלי חובות אין זכויות", והקמפיין שלה יתמקד בעיקר במאבק למען ארץ ישראל השלמה, תקיפת תופעת "המסתננים הבלתי-חוקיים" בשכונות, ערביי ישראל והבדואים בנגב.

כל העדכונים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

"ממשלה מטופשת ממשיכה לספק חשמל ומים לרצועת עזה בשעות שהם יורים עלינו כאילו לא קורה כלום, וזה אחד הדברים שאנחנו רוצים לשנות", אמר אלדד. "חוסר הביטחון של האזרחים בדרום משקף את חוסר הביטחון של רבבות אזרחים בתל-אביב, בערד ובאילת. יש טרור של מאה אלף מסתננים שמאיים עלינו מבית וגם בדבר הזה נעסוק. ליברמן יישב ברשימה אחת עם דן מרידור, דרעי גורר את ש"ס לימי אוסלו, ויש צורך אמיתי בימין אידיאולוגי שיאמר דברים שלצערנו כבר נשכחו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מסיבת עיתונאים של אריה  אלדד ומיכאל בן ארי. עומר מירון
הרביעייה הפותחת של "עוצמה לישראל". בן-ארי, אלדד, מרזל וקניג/עומר מירון

גם בן-ארי תקף את התנהלות הממשלה בנוגע למצב הביטחוני בדרום. "איבדנו את העוצמה", הוא אמר. "ממשלת ישראל מוכנה לספק גלילי ביוב לתושבים באשקלון כדי שיסתתרו בהם במטחי טילים. הנגב נשדד, אדמותיו הפכו להיות שכונות של בנייה בלתי-חוקית, ואם אנשים מפחדים לצאת מהבית שלהם מפחד המסתננים - אז איבדנו את העוצמה".

בדבריהם לא פסלו אלדד ובן-ארי הצטרפות אפשרית לרשימה המשותפת של הבית היהודי והאיחוד הלאומי, אך הבהירו שלא יעשו זאת בכל מחיר. "נחבור לכל גוף אחר שיש לנו מכנה משותף איתו, אבל רק אם סדר היום שלו יהיה כשלנו", אמר אלדד.

במטרה לחזק את הקמפיין נגד המסתננים, צורפה לרשימה גם מאי גולן, חילונית תושבת דרום תל-אביב שפעלה בשנים האחרונות נגד המהגרים בשכונת התקווה ובאזור התחנה המרכזית בעיר.

לקריאה נוספת:
מי הח"כים החברתיים ביותר במפלגות הימין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully