וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: פילפילון מתרוצץ לאמא בין הרגליים

17.11.2012 / 10:30

פינת הליטוף הווירטואלית מציעה: תמונות של חיות מסביב לעולם שעושות נחת

בלרוס: זאב בנחל

זאב משחק בנחל ליד כפר מרוחק, צפונית מזרחית לעיר מינסק, בלרוס.

סורינם: עצלן על עץ

אחד מ-35 העצלנים שהוצלו בימים האחרונים, נח בכלוב רגע לפני שיחרורו לג'ונגל, במחוז סראמאקה בסורינם. חוקי המדינה אוסרים על ציד של עצלנים, וכן על אחזקתם כחיות מחמד. בשבוע האחרון החרימו השלטונות 105 חיות שהוחזקו שלא כחוק, ביניהן עצלנים, דובי נמלים וקיפודים.

ארה"ב: נץ אוכל חרק

נץ אוכל חרק באגם בוואנה ויסטה שבפלורידה, ארה"ב.

אוסטריה: להקת אווזים במרעה

להקת אווזים עומדת בשדה מרעה ליד הכפר אדילטס, 75 קילומטרים מוינה, בירת אוסטריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סקוטלנד: איילות בסוף תקופת החיזור

איילות רועות באחו של אחד מכפרי סקוטלנד. עונת הרביה של האיילים האדומים תגמר בשבועות הקרובים, ולאחריה יפרשו האיילים הצידה על מנת להתחזק, לאכול ולהתכונן לעונת הרבייה הבאה.

סרי לנקה: פילפילון משחק

פילפילון משחק בשמורה הלאומית יאלה שבסרי לנקה. בסרי לנקה קיימים כיום כמאה איזורים מוגנים לחיות בר, בהם ניתן למצוא כמאה סוגי יונקים, ומאות מינים של ציפורים וזוחלים.

אנגליה: אנפה אפורה בחניית ביניים

אנפה אפורה צופה מעל בריכה בפארק וואלפול שמערב אנגליה. האנפה האפורה מקננת ודוגרת בדרך כלל ביבשת אירופה, אך תחום תפוצתה בעולם הוא נרחב והיא יכולה לחיות כמעט בכל אקלים.

קונגו: גורילות שפלה נדירות

גורילת השפלה ותינוקה בפארק הלאומי "קאוזי בייגה" שברפובליקה הדמוקרטית של קונגו. רק כ-130 גורילות השפלה נספרו בפארק זה, לאחר שאוכלוסייתן נפגעה קשות מריבוי המלחמות באיזור. כיום הפארק הלאומי הוא היחיד בקונגו בו תיירים יכולים לצפות באופן חוקי על קופים נדירים אלה.

ארה"ב: תינוק דולפין בא לעולם

קסקייד, דולפינה מזן אף בקבוק בת 29 עם גורה בפארק "עולם המים" בסאן דייגו, ארה"ב. הגור שנולד במשקל של כ-8 ק"ג הוא הגור ה-78 במספר שנולד בפארק הימי. המאמנים בפארק עוקבים מסביב לשעון אחר האם והגור, ומתעדים את הנשימה שלהם ואת טיפול של האם בצאצא הקטן.

צ'ילה: עופר נדיר אוכל מבקבוק

עופר בן חודש מזן "פודו" אוכל מבקבוק באוניברסיטה , דרומית לסנטייאגו, בירת צ'ילה. העופר היתום נמצא נטוש ביער ונלקח לטיפול. זן זה הוא הקטן במשפחת האיילים, והוא מצוי בסכנת הכחדה בטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully