וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו זילנד: קשיש תכנן לזרוק צואה על הנסיך צ'ארלס

13.11.2012 / 6:40

סם ברקנוב בן ה-76, שכבר ריסס בעבר את יורש העצר במטהר אוויר, החליט לעלות מדרגה ולהשתמש הפעם בהפרשות סוסים. "תכננתי להכין את זה רק כמו דייסה", אמר לאחר הרשעתו

לסיפור הזה יש ריח רע מאוד: סם ברקנוב, אזרח ניו זילנד בן 76, הורשע היום (שלישי) בכך שתכנן להשליך צואת סוסים על הנסיך הבריטי צ'ארלס ורעייתו קמילה, בעת ביקורם של השניים בארצו. הוא הונחה להישאר במרחק של 500 מטרים לפחות מהזוג המלכותי ונדרש להתייצב פעם נוספת בבית המשפט בהמשך החודש. בצאתו מהאולם אישר הקשיש הזועם כי היה בדעתו לזרוק את הצואה על הנסיך. "תכננתי להכין את זה כך שיהיה נוזלי כמו דייסה", אמר לכתבים, "הייתי עושה זאת".

לברקנוב, שנעצר אתמול בעיר אוקלנד, יש היסטוריה ארוכה של מחאה כנגד משפחת המלוכה הבריטית. מסתבר שזו אינה הפעם הראשונה שהוא מורשע במעשים המשלבים בין משפחת הכתר לבין ניחוחות שונים, על מנת לבטא את מחאתו היוקדת. לפני 18 שנים הוא נקנס לאחר שריסס את יורש העצר צ'ארלס עם מטהר אוויר בעת שהוא ביקר בארצו, וזאת "כדי להסיר את צחנת המלוכה", כדבריו.

ביקורו בן השישה ימים של הזוג המלכותי באי הופרע כמה פעמים בגלל פעילים אנטי-מלוכניים, חלקם זעמו על אישורו של ראש הממשלה, ג'ון קי, לממן את הוצאות הנסיעה של הספר של קמילה. יחד עם זאת, תושבי המדינה, השייכת לחבר העמים הבריטי, נחשבים בדרך כלל לתומכים נלהבים של משפחת המלוכה. סקר שערכה הטלוויזיה המקומית בשבוע שעבר העלה כי 70% מעוניינים להותיר את המלכה אליזבת כעומדת בראש המדינה.

טרם הגעתם לניו זילנד, שהה הזוג ביבשת אוסטרליה השכנה. הביקור באזור הוא חלק מהחגיגות לציון 60 שנים להכתרתה של אמו של צ'ארלס, אליזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully