וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ באיחוד הלאומי להשיב את כצל'ה לראשות המפלגה

יהושע בריינר

12.11.2012 / 20:30

מתיחות במפלגת הימין: לאחר שעבר ח"כ יעקב כ"ץ הדחה שקטה מכס היו"ר, מפעילים כעת רבני התנועה, בהם הרב מלמד, לחץ להצנחת כ"ץ חזרה לצמרת - בניגוד לדעת מרכז המפלגה

המנהיג יחזור אחרי שהודח? בימים האחרונים מפעילים רבני מפלגת "האיחוד הלאומי", ובמיוחד רב היישוב בית-אל זלמן ברוך מלמד, לחץ על בכירים במפלגה שמטרתו להשיב את חבר הכנסת יעקב (כצל'ה) כ"ץ לראשות המפלגה, לאחר שעבר "הדחה שקטה" מתפקיד היו"ר.

לפני כשבועיים הודיע כ"ץ כי יעמיד את עצמו במקום השביעי ברשימת המפלגה לבחירות לכנסת ה-19, זאת בעקבות החשש כי יודח על ידי חברי מרכז המפלגה לאור חוסר שביעות רצון מפעילותו בכנסת הנוכחית. גורם במפלגה העיד אז כי "כצל'ה הביך את המפלגה פעם אחרי פעם. זה התחיל בהתבטאויות שלו נגד הסודנים ותכניות בטלוויזיה, כל פעם שהוא פתח את הפה זה לא עשה לנו טוב".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אולם כעת נראה כי בניגוד למתוכנן, רבני התנועה מלמד, דב ליאור וחיים שטיינר, יקבעו את הרכבה וחברי המרכז רק יאשררו אותה. בתוך כך יוצנח כ"ץ בחזרה לראש הרשימה, למורת רוחם של חברי המרכז. עד עתה היו בנויות הבחירות המקדימות במפלגה משני שלבים: תחילה חברי המרכז קובעים את הרכב הרשימה, ולאחר מכן רבני התנועה מאשרים אותה.

הצעד מעורר מתיחות רבה במפלגה, רגע לפני איחודה עם מפלגת הבית היהודי לריצה כרשימה משותפת בכנסת הקרובה. "החזרתו של כצ'לה לא תעבור בשקט", אמר לוואלה! חדשות גורם המעורה במפלגה. כ"ץ, לעומת זאת, סירב להגיב ומסר רק: "אני לא עוסק בפוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully