וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על ברכה וטיבי: "פולסא דנורא כמו לרבין"

ניר יהב

9.11.2012 / 21:54

מכתב שהיה חתום בשם "יוהאן רסמוסן" נשלח גם למשרד ראש העיר נצרת ולחבר הכנסת חנא סוויד, ובו נכתב כי על הארבעה הוטל כישוף "כמו זה שהרג את רבין". ברכה: "אסור להתעלם"

חברי הכנסת מוחמד ברכה (חד"ש), אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) וחנא סוויד (חד"ש), וכן ראש עיריית נצרת, ראמז ג'ראייסי, קיבלו השבוע מכתב מאדם בשם "יוהאן רסמוסן" מארגון הקרוי "ועד הפולסא דנורא", שבו נאמר להם כי הוצא נגדם כישוף כמו "הכישוף שהרג את יצחק רבין". במכתב נאמר עוד כי יש להם עוד חודש ימים בלבד לחיות ומותם הפתאומי לאחר מכן יהיה אכזרי מאד ומלווה בסבל וייסורים.

ג'ראייסי, שקיבל את המכתבים שהיו כתובים באנגלית, התבקש להעבירם לברכה, טיבי וסוויד – ככל הנראה על רקע התנגדותם ליוזמה לגייס ערבים נוצרים לצבא. "נא להעביר מכתב זה לאנטי-ציוני, חלאת היקום, המתנגד הפעיל לגיוס צעירים נוצרים לצה"ל", נכתב. "בשל פעילות אנטי-ישראלית ואנטי-ציונית ארסית ומתמשכת, המועצה הוציאה נגדך כישוף רשמי".

"נותני חסותך האירנים ימצאו עבורך מרפאה"

"משמעות הדבר היא כי נותרו לך לכל היותר 30 ימים לחיות", נכתב עוד. "מותך הפתאומי יהא אכזרי מאד ומלווה בסבל וייסורים נוראיים. לאחר מכן גופתך תושלך לבורי אשפה שונים". עוד נכתב כי כישוף זה אינו ניתן לביטול. "יחד עם זאת", נכתב. "סביר כי נותני חסותך האירנים ימצאו עבורך מרפאה פרטית ליום האחרון שבחייך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב שהגיע ללשכת ראש עיריית נצרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ראייסי פנה למפקד מחוז הצפון במשטרה, ניצב רוני עטיה, בטענה כי מדובר באיום לרצח. בנוסף ביקש ראש עיריית נצרת מהמשטרה לפתוח בחקירה מסודרת. חברי הכנסת ברכה וסוויד פנו גם לקצין הכנסת שיפתח בחקירה.

ח"כ ברכה אמר בתגובה: "אנו יודעים שכנופיות הטרור הנמצאות כאן, בביצות ההתנחלויות בשטחים הכבושים, מגיעות עד לארה"ב. יש גורמים קיצוניים שמממנים את כנופיות הטרור כאן ולפיכך האיומים הללו, שהגיעו מארה"ב, מקורם עלול להיות כאן. אסור להתעלם מהאיומים הללו". ח"כ סוויד הוסיף כי האיומים הללו לא ימנעו ממנו ומחבריו להביע את עמדותיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully