וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש בן 95 נהרג בשריפה שפרצה בביתו בטבריה

קובי דוד

8.11.2012 / 17:27

עדיין לא ברור מה גרם לשריפה בדירת הקשיש בשיכון ג' בעיר, וגופתו נשלחה לנתיחה. חובש "איחוד הצלה" שהגיע למקום: "כשהגענו לדירה לא התאפשר לנו להיכנס עקב האש שהשתוללה"

קשיש בן 95 מטבריה נשרף למוות היום (חמישי) בביתו שבשיכון ג' בעיר. כוחות של מגן דוד אדום, איחוד הצלה, כיבוי אש ומשטרה הגיעו למקום והוציאו את גופתו מהדירה. מותו נקבע במקום. הסיבה לפרוץ השריפה עדיין אינה ברורה. כוחות הכיבוי השתלטו על האש, ששרפה כליל את הבית ואת הריהוט שבתוכו.

המשטרה וכוחות הכיבוי פתחו בחקירת האירוע ובמקביל נשלחה הגופה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. חובש "איחוד הצלה" שהגיע למקום, גלעד חנון, סיפר כי בהתחלה לא התאפשרה הכניסה לדירה בגלל האש שהשתוללה שם. "לאחר שהגיעו כוחות הכיבוי והשתלטו על האש למרבה הצער אותרה גופתו של הקשיש", סיפר חנון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות הכיבוי וההצלה סמוך לבית הקשיש, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה, ההרוג הלך לישון שנת צהריים זמן קצר לפני שנשמע פיצוץ בדירה. בשל גילו, היה לקשיש טיפול סיעודי צמוד, אך הוא היה לבדו בבית בעת שפרצה השריפה. בני משפחתו הגיעו לסביבת הבית לאחר השריפה ונראו המומים.

לפני חודשיים נהרגה קשישה בת 70 מאשקלון לאחר שנשרפה למוות בדירתה. שכנים שהבחינו באש הזעיקו כוחות כיבוי והצלה. המטפלת של הקשישה שהבחינה בשריפה ניסתה להציל את האשה אך נפגעה באורח בינוני עד קשה משאיפת עשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully