וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע לב: לוטרה ניצלה מלוויתן אך איבדה את גורה

11.11.2012 / 10:45

לוטרת ים נתקלה בלוויתני אורקה באלסקה כשהיא נושאת על גופה גור. בניסיון לחלץ את עצמה היא עלתה על סירת דייגים, תוך שהיא בוכה ומחפשת את הגור ללא הצלחה

לכל מי הלב שלו נמצא במקום הנכון - הצפייה בסרטון הנוכחי לא עומדת להיות משימה קלה. מצד שני מעל מיליון איש צפו בסרטון בשבועיים האחרונים, ובטבע כמו בטבע הכל יכול לקרות. שני דייגים ששטו בסירה באלסקה הצליחו לצלם רגע נדיר ועצוב, של מאבק הישרדות של אמא לוטרה בלוויתני אורקה (הידועים גם בשם קטלנים). הלוטרה שחתה על גבה במי הים באלסקה, כשגורה הקטן שכוב על בטנה. כשהלוויתנים התחילו לחוג מסביבם, ניסתה האם ככל הנראה להאבק בהם, ובשלב מסויים איבדה את הגור, אך הצליחה להימלט ולמצוא מקלט על חרטום הסירה. דקות לאחר מכן כשהסירה הגיעה לאיזור סלעי, והלוויתנים כבר לא נראו בשטח, קפצה הלוטרה למים כשהיא משמיעה צווחות ומכניסה את ראשה למים על מנת לנסות לאתר את הגור שלה, ללא הצלחה.

נכון שזוהי דרכו של טבע, ובני האדם שהצילו את האם אחראים לעיתים להריגתם של חיות בר למטרות ציד ולא להישרדות, אבל הסיפור הקטן הזה מוכיח לנו בפעם המי יודע כמה, שאמא זו אמא, לא משנה על כמה רגליים היא הולכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוטרה מחפשת את הגור במים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לוטרת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully