וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה השביתה בביקור חולים, העובדים יקבלו שכר

6.11.2012 / 18:06

העובדים ישובו לעבודה לאור סיכום בין הוועד המנהל של בית החולים למשרד הבריאות לפיו יקבלו עוד היום את יתרת משכורת חודש ספטמבר. "הצוות ערוך ומוכן לטפל בכל החולים"

עובדי בית החולים ביקור חולים בירושלים הודיעו הערב (שלישי) על סיום השביתה וחזרה לעבודה באופן מלא, בעקבות סיכום שהושג בין הוועד המנהל של בית החולים לבין משרד הבריאות. על פי הסיכום, עובדי בית החולים יקבלו עוד היום את יתרת משכורת חודש ספטמבר שלא שולמה להם - 30% מהשכר. ניצחון נוסף נחלו העובדים בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, עם דחיית בקשת הנהלת בית החולים להורות על צווי מניעה שיפסיקו את השביתה.

בהנהלת בית החולים ציינו כי "נעשה כל מאמץ על מנת לשלם את מלוא שכר החודשים הבאים". העובדים מצידם הבהירו כי לא יהססו לחזור ולנקוט עיצומים אם המהלך לא יישא פרי. "העובדים שומרים לעצמם את זכות המחאה, לפיה אם לא ישולמו להם משכורת חודש אוקטובר ומלוא ההפרשות הסוציאליות ימשיכו לנקוט צעדים אירגוניים", מסרו בהסתדרות.

יו"ר ועד העובדים, רוני עמרם, כתבה במכתב לעובדים כי "החלטנו לחזור לעבודה סדירה וזאת בעקבות הודעת הוועד המנהל על העברת 30% משכרנו לחשבונות הבנק שלנו. מתוך אחריות לשלום החולים וכל אותן יולדות המבקשות לבוא וללדת בבית החולים שלנו ומתוך תקווה כי לא נאלץ להיקלע לסיטואציה דומה בעתיד הקרוב החלטנו לחזור לעבודה סדירה. אנו קוראים לכל החולים לשוב ולבוא לבית החולים. צוות בית החולים ערוך ומוכן לטפל בכל החולים הזקוקים לכך".

עובדי "ביקור חולים" שובתים: לא מבצעים ניתוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully