וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיות מסביב לעולם: דב קוטב מתנער מאחריות

10.11.2012 / 8:47

פינת הליטוף הווירטואלית מציעה: תמונות של חיות מסביב לעולם שעושות נחת

קניה: לביאה וגורים

לביאה צועדת ומאחוריה ארבעה גוריה בשמורת "מסאי מארה", דרומית מערבית לניירובי, בירת קניה. הלביאה היא זו שדואגת לצוד את הטרף, ורק במקרים בהם נדרשת עזרתו של האריה הזכר הוא מצטרף לציד.

סקוטלנד: סלמון קופץ לביקור

דג סלמון קופץ במעלה הזרם בנהר אטריק שבסלקריק, סקוטלנד. דגי הסלמון שוחים מרחק רב כדי להגיע שוב אל מים מתוקים, לאחר ששהו בים כשלושה חורפים שם מצאו את מזונם.

ארגנטינה: מה למה?

למה חוצה את הכביש בהר בגובה של 3800 מטרים מעל פני הים, בפרובינציית סלטה שבארגנטינה. הלמה חיה במדינות דרום אמריקה, בהרים גבוהים ומשמשת את המקומיים לנשיאת סחורות.

קניה: פילים משלבים חדקים

פילים משלבים חדקים במשחק בשמורת "מסאי מארה, שרומית מערבית לניירובי, קניה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אנגליה: ציפור אוכלת פירות יער

ציפור אוכלת גרגירי יער ברדיטש, שבמרכז אנגליה. רויטרס

גרמניה: גור אנטילופה אוכל מבקבוק

גור אנטילופה מקבל בקבוק חלב בגן החיות בברלין, גרמניה. לאחר שאימו של הגור בן החודש הפסיקה אותו, התערבו עובדי גן והחלו להאכילו על בסיס יום יומי, עד שיתחזק ויוכל לאכול מזון רגיל.

טייואן: סוסון ים במאה דולר

סוסון ים מוצג במהלך כנס חדשות מקדים לתערוכה בינ"ל של יצוא ימי בטייפיי שבטייוואן. מחירם של סוסי הים שמגודלים ליצוא בטייוואן מגיע עד למאה דולר לפרט.

אנגליה: דב קוטב מתנער

ווקר, דב קוטב צפוני בן שלוש מנער את פרוותו ממים בפארק היילנד שבקינגוסי, סקוטלנד. דובי הקוטב נחשבים לטורפים היבשתיים הגדולים בעולם ומשקלם יכול להגיע עד לכ-900 ק"ג.

טיוואן: דג מלאך זוהר

דג מלאך זוהר באקווריום במהלך כנס חדשות בעיר טייפיי שבטייוואן. הדג, שנחשב לאחד מדגי הנוי הנפוצים הונדס גנטית, והוא נחשב לדג הוורוד הזוהר הראשון בעולם.

רוסיה: גורי דובים חומים ביער

גורי דובים חומים אוכלים תפוחים במקלט לדובים שנמצא ביער ליד הכפר בובוניטסי, 350 ק"מ צפון מערבית למוסקבה, בירת רוסיה. דובים שניצודו בעבר בשל השומן שלהם ופרוותם, ניצודים היום ברוסיה על ידי בני המעמד העליון כספורט. הרשויות ברוסיה נלחמות בשנים האחרונות כדי להפסיק את תופעת ציד המאורות, בה ציידים הורגים את האם ומשאירים את הגורים היתומים לבדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully