וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: קוסם ביצע מעשים מגונים בשתי קטינות במהלך מופע

גלעד גרוסמן

5.11.2012 / 12:12

קוסם תושב מרכז הארץ, נאשם כי ביצע מעשים מגונים בשתי בנות שבע במהלך מסיבת יום הולדת של אחת מהן בבית הספר, בה הוזמן להופיע. פרקליטו: "הנגיעות בוצעו במסגרת הקסם"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד גבר בן 31 ממרכז הארץ, קוסם במקצועו, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות שבע במהלך תרגיל קוסמות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אפרת רותם יצחק מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כחודש וחצי הוזמן הקוסם, ששמו נאסר לפרסום, להופיע במסיבת יום הולדתה של אחת הילדות, שנערכה בבית ספר במרכז הארץ. במהלך המופע הייתה הילדה אמורה להשתתף בביצוע קסם בו מתקבלת אשליה של ריחוף באוויר.

קוסם המואשם במעשים מגונים בקטינים, נובמבר 2012. בן קלמר
הקוסם בהארכת מעצרו, היום/בן קלמר

לטענת הפרקליטות, הנאשם ביקש להדגים לילדה את הקסם, ולשם כך הוביל אותה לכתה ריקה. שם, על פי כתב האישום, ביקש ממנה לשכב על אחד השולחנות, הרים את שמלתה וביצע בה מעשה מגונה. בהמשך, בעת שביצע את הקסם מול אורחי המסיבה, כיסה את הילדה בבד שחור ונגע באיבר מינה מעל לתחתוניה. בנוסף, בכתב האישום נטען כי לאחר המסיבה ביקש הקוסם להדגים את קסם הריחוף גם על חברתה של הילדה הראשונה. הוא נכנס יחד עם שתי הבנות לכיתה ריקה, שם ביקש מהחברה לשכב על שולחן וביקש מילדת יום ההולדת לצאת מהכיתה. לאחר שהילדה יצאה, ביצע הנאשם מעשים מגונים בחברתה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"נשקפת ממנו תעוזה ומסוכנות רבה"

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב הנו קוסם במקצועו ובהיותו כזה, הוא מרבה להופיע באירועים בהם משתתפים קטינים רבים", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב ניצל את נגישותו לקטינות ואת תמימותן הרבה וביצע בהן מעשים אשר מצויים ברף העליון של מעשים מגונים. בנוסף, המשיב ביצע את אחת העבירות בזמן המופע עצמו דבר המעיד על תעוזה ועל מסוכנות רבה הנשקפת ממנו לציבור בכלל ולקטינים בפרט".

פרקליטו של הנאשם, עו"ד שרון נהרי אמר כי מרשו מכחיש את האישומים נגדו וכי כל הנגיעות בילדות היו במסגרת ביצוע הקסם. כמו כן, הקוסם טוען כי הדגים את ביצוע הקסם בנוכחות ילדים אחרים וכי לא היה לבדו עם הילדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully