וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההורים שנהרגו בתאונת האופנוע הפקירו ילדיהם"

פנחס וולף

4.11.2012 / 18:02

ח"כ אריה אלדד לא גילה רגישות יתרה ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי בני הזוג שנהרגו בתאונה בכביש 70 פעלו מתוך "אנוכיות". "מי מעדיף את התענוג הזה על פני גורל ילדיו?"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

תאונת האופנוע אתמול בכביש 70, בה נהרגו בני הזוג ליאת ואביקם גור, הוגדרה על ידי חבר הכנסת אריה אלדד (האיחוד הלאומי) לא פחות מ"הפקרות הורית". "האם ליאת ואביקם גור שנהרגו בתאונת אופנוע בשבת בבוקר לא חשבו אפילו לרגע אחד על הילד בן השלוש שהשאירו בבית?", שאל היום (ראשון) אלדד בעמוד הפייסבוק שלו. "אני בטוח שלדהור על אופנוע זה כיף אדיר. אבל מאין נובעת ההפקרות הזאת? איזו אנוכיות מוחלטת מאפשרת להתעלם מהאחריות הרובצת על אדם בוגר שהוליד ילדים, ומעדיף את התענוג שלו על גורל ילדיו? מה זה? איזה מין בני אדם אלה?”.

ח"כ אלדד הסביר את דבריו לוואלה! חדשות: "חשבתי על הילדים שלהם, על זה שאנשים עושים משהו בשביל הכיף שלהם, ואני בטוח שזה כיף אדיר, בהנחה שהיו נוסעים זהירים, זה עדיין זוג הורים שמשאירים את הילדים בבית והם צריכים לדעת שהסיכוי להשאיר ילדים יתומים ולהחריב עליהם את עולמם הוא פי 12 מאשר מצב בו היו עולים יחד עם הילדים על רכב משפחתי". לדבריו, "אם אדם צריך לנסוע לעבודה, זה שיקול אחר. אבל כשהוא עולה לנסיעת תענוגות, בשביל ההגשמה העצמית כי הם מכורים לזה ולא חושבים על זה שמשאירים ילדים בבית - זה חוסר אחריות".

"ראיתי שנגעתי בעצב חשוף מאוד"

בתגובה לסטטוס שלו בפייסבוק, היו גולשים שכילו בו את זעמם באופן מילולי. "ראיתי שנגעתי בעצב חשוף מאוד", אמר. "אנשים לא חושבים. הם מוחקים את משפחתם. אדם לא לוקח פרוזק בשביל הבריאות הנפשית אם יודע שיהפוך את הילד ליתום. ברגע שאדם הופך להיות אב או אם הוא צריך לקחת בחשבון שזה לא רק ההגשמה העצמית שלו - יש לו אחריות. כמו שאתה שם ש"ג על מחנה ומגיע מחבל - יש לו אחריות על כל החברים, גם אם זה לא נוח להגן".

בנוגע לעיתוי כתיבת הדברים - יום אחרי שנהרגו - אמר: "זה היום היחיד שאפשר לומר את זה. אחר כך מתייחסים לסטטיסטיקה. גם אם האמירה מרגיזה הרבה מאוד אנשים, ואני מניח שזה בעיקר רוכבי אופנועים. זה לא נושא שאני כותב עליו בדרך כלל, אבל הסיטואציה הזאת, איך אפשר להרוס חיים של ילדים בשביל רגעים של הגשמה עצמית?".

"האופנוע שכל כך אהבת לקח אותך ממני"

בני הזוג הובאו אחר הצהריים למנוחות בהשתתפות מאות בני אדם, חלקם רוכבי אופנועים שהיו גם אתמול בטיול בו השתתפו בני הזוג. הם הותירו אחריהם שני ילדים – רום בן השלוש ודניאל בן ה-13, בנו של אביקם מנישואיו הקודמים. הבן דניאל ספד לאביו: "טיילנו יחד הרבה על האופנוע שכל כך אהבת ולקח אותך ממני. אני כבר מתגעגע", אמר בהלוויה. "אלוהים לקח את שניכם ביחד, טוב לו בזוגיות שלכם. כולנו תקווה שיום אחד ניפגש למעלה. אוהבים אותך ואת אביקם ששמר עליך ונתן לך בן, אנחנו נשמור עליו", ספד אביה של ליאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הלוויה  הזוג ליאת ואביקם גור שנהרגו. דרור עינב
"אני כבר מתגעגע". הבן דניאל בהלוויית אביו ואשתו, היום/דרור עינב

אחותו של אביקם סיפרה כי שלושה ימים לפני מותו הוא סיפר לה על מכר בן 44 שמת מסרטן. "הסכמנו שצריך למצות את החיים ולשמוח כי אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. לכן אני שמחה שהלכת בדרך שכל כך מתאימה לך. לעולם היית ותישאר הגב החזק שלי, היה ברור שאתה חסין לכל, בכל תחום בחיים הצלחת. לא האמנתי שזה יכול לקרות לאח שלי שהוא כל כך אחראי וזהיר, לכן תמיד סמכתי עליך וידעתי שתחזור הביתה בשלום. עד הבוקר הנורא. אני יודעת שמשהו טכני קרה, האופנוע או הכביש, זה לא באשמתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully