וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שם הרופאה החשודה בסיוע לרצח אשת בן זוגה

1.11.2012 / 14:00

ד"ר מריה זקוטסקי חשודה כי עזרה לבן זוגה כיום לרצוח בשנת 2009 את אשתו, ג'ני, שנמצאה מתה לאחר נטילת כדורי שינה רבים. מעצרה הוארך ב-6 ימים: "רף החשד גדל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

ד"ר מריה זקוטסקי, רופאה מרדימה בבית החולים אסותא בתל אביב, היא הרפואה החשודה בסיוע לרצח ג'ני קופר בידי בעלה, שהוא גם בן זוגה שם זקוטסקי כיום - כך הותר היום (חמישי) לפרסום.

מעצרה של של זקוטסקי, בת 45, הוארך היום בשישה ימים בבית משפט השלום בכפר סבא, כשעל פי החשד היא זו שסייעה לבעלה של קופר להשיג מרשמים לכדורי השינה הרבים שנמצאו בגופת אשתו, ג'ני. השופט דוד גדול נימק את הארכת המעצר, באומרו כי "החקירה קיבלה תפנית משמעותית, רף החשד גדל". שלשום נעצרו ד"ר זקוטסקי ובן זוגה, שחשוד ברצח שתיים מנשותיו. במשטרה חושדים כי נסיבות מותן הדומות של השתיים אינן מקריות.

בא כוחה של זקטוסקי, עו"ד דוד יפתח אמר כי "היא כופרת בכל קשר שהוא לרצח. מדובר ברופאה בכירה קרוב לעשרים שנה שהייעוד שלה בחיים הוא להציל חיים ולא יעלה על הדעת שהיא תשתף פעולה ברצח של בן אדם. היא נפלה קורבן לרב נוכל שהפיל בדרך עשרות ומאות אנשים וגם היא נפלה ברשת המרמה שלו". הוא מסר כי "הסיפור כולו יתגלה ואז יתברר שגם היא, כמו עוד נשים בסיפור הזה קורבן". לדבריו, ניגוד עניינים הובילו להחלפת סנגורה. "המשטרה הודיעה שקיים ניגוד אינטרסים ואותו סנגור עו"ד משה מזור, בא כוחה של החשוד המרכזי, לא יכול לייצג גם אותה ולכן היא החליפה עורך דין".

הארכת מעצר למריה זקוטסקי  הרופאה המרדימה שנתנה סם הרדמה ,אוקטובר 2012. שלומי גבאי
חשודה שסייע לשמעון קופר, בן זוגה כיום, לרצוח את אשתו דאז, ג'ני. ד"ר זקוטסקי בהארכת מעצרה/שלומי גבאי

בעלה של קופר חשוד גם ברצח אשתו הראשונה, אורית קופרשמיד, שמתה גם כן כשכדורי שינה סביבה. חוקרי המשטרה העריכו אז שקופרשמיד התאבדה. על פי פרסומים, מיד לאחר שקם מהשבעה על אשתו, עבר בעלה של קופר להתגורר עם אישה אחרת, שעמה קיים קשר רומנטי עוד קודם לכן, נישא לה והתגרש.

מספר שנים אחר כך, נישא בשלישית לג'ני קופר, לאחר שעבר להתגורר בקיבוץ אייל. חבריה של ג'ני סיפרו על שינוי בהתנהגותה בחודשים האחרונים לחייה, ושהיא החלה ליטול כדורים. באותה תקופה, התלונן בעלה על כך שהקיבוץ סירב להעניק לו חברות וטען בפני חבריה של ג'ני כי הדבר מקשה עליה מאוד וגרם לה דיכאון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הארכת מעצר לשמעון קופר המואשם ברצח שתי נשותיו, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
חשוד ברצח שתיים מנשותיו. הבעל בהארכת מעצרו/נמרוד סונדרס

בשנת 2009 נמצאה ג'ני קופר מתה לאחר שנטלה כדורי שינה רבים. בדו"ח הפתולוגי נכתב כי היא מתה כתוצאה מהפרעה קטלנית בקצב הלב, ובגופה נמצאה תרופת הרגעה ברמה טיפולית. חקירת מותה קבעה כי היא מתה בנסיבות טבעיות, אך לאחר שהוגש הוגש ערעור על סגירת התיק, התחדשה החקירה, ועלה חשד כי הבעל רצח את ג'ני.

הארכת מעצר לשמעון קופר המואשם ברצח שתי נשותיו, אוקטובר 2012. נמרוד סונדרס
הבעל בהארכת מעצרו/נמרוד סונדרס

מעבר לדמיון בין המקרים, ייתכן שהמשטרה מסתמכת גם על עדות אשתו השנייה של הבעל לגבי דפוסי הפעולה שלו. בראיון שהתקיים עמה בתכנית "עובדה", סיפרה כי היא מצאה חבילות של כדורים מהסוג שהביאו למותה של אשתו הראשונה בזמן שפינתה את חפציה מדירתם המשותפת לאחר גירושיהם.

שלשום, כאמור, נעצרה בת זוגו, ד"ר זקוטסקי, בחשד כי סייעה לו לרצוח את אשתו השלישית. מחקירת המשטרה עולה כי הקשר הרומנטי בינה לבין הבעל החל עוד במהלך נישואיו לג'ני, והרופאה העבירה את חפציה לביתו בקיבוץ כשבועיים לפני מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully