וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוצצים חתונה: תכננו לירות זיקוקי ענק באירוע

1.11.2012 / 13:10

זו רקטה? זה זיקוק? שני תושבי שועפט נעצרו לאחר שבאמתחתם נמצא מצבור גדול של זיקוקים שונים, חלקם בגודל של 120 מ"מ. על פי החשד, השניים התכוונו לירות אותם בחתונה מחר

שני ערבים ממחנה הפליטים שועפט נעצרו בחשד שתכננו לירות זיקוקי ענק בחתונה שתיערך ביום שישי הקרוב בשועפט. במבצע משולב של משטרת ירושלים תפסו שוטרי תחנת שפט (מרחב ציון) מצבור גדול ובו זיקוקי ענק מסוגים שונים בשווי עשרות אלפי שקלים, חלקם בגודל של 120 מ"מ – גודלה של רקטה. בעל השמחה, בן 28 וחברו בן 32 הובאו היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בירושלים, לאחר שאחד מהם הודה בחקירה בחשדות המיוחסים להם.

זיקוקים בגודל רקטות שנתפסו ע"י משטרת ירושלים. באדיבות משטרת ירושלים, חטיבת דובר המשטרה
נמצאו זיקוקים בשווי עשרות אלפי שקלים/חטיבת דובר המשטרה, באדיבות משטרת ירושלים

לפני כשבועיים הוחרמה כמות זיקוקים גדולה שנועדה גם היא לחתונה במחנה הפליטים שועפט. החתן, אביו וקרוב משפחה נוסף נעצרו ונחקרו. במשטרת ירושלים מספרים כי מדובר במבצע ראשון מתוך שורת מבצעים שייערכו בקרוב בצפונה של ירושלים, זאת לאור הסיכון הרב שבשימוש לא מורשה בזיקוקי ענק, ולאור הרעש המטריד את תושבי העיר.

זיקוקים בגודל רקטות שנתפסו ע"י משטרת ירושלים. משטרת ירושלים, חטיבת דובר המשטרה
השלל הרב/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ירושלים

לפני כשבוע נפצע תינוק כבן שנה מהכפר כיסרא שבצפון לאחר שנפגע מחזיז שהתפוצץ במהלך חגיגות חג הקורבן. התינוק אושפז בבית החולים בנהריה במצב בינוני, והוא סובל מכווייה ופגיעה בקרנית העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully