וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חיזבאללה פרש מצלמות על עצים ליד הגבול

ניר יהב

31.10.2012 / 13:22

העיתון הלבנוני "אל-מוסתקבל" ציטט גורמים שאמרו כי המצלמות, שחלקן נמצאות במרחק מטרים ספורים מהגבול, עוקבות אחר מוצבי צה"ל. "כמה מצלמות הוצבו על ענפים וגזעים של עצים"

ארגון חיזבאללה סיים להקים רשת מצלמות מעקב בסמוך לגבול בין ישראל ללבנון – כך דיווחו (רביעי) גורמי ביטחון לבנונים לעיתון הלבנוני "אל-מוסתקבל". הגורמים אמרו לעיתון, הידוע בהתנגדותו לחיזבאללה, כי המצלמות מוצבות במרחק הנע בין מטרים ספורים מהגבול לבין מאתיים מטר ממנו. "כמה מצלמות הוצבו על ענפים וגזעים של עצים", הוסיפו.

הגורמים לא אמרו לעיתון כמה מצלמות מעקב הוצבו, אולם הם גילו כי אותן מצלמות עוקבות אחר המוצבים של צה"ל ואחר הסיורים של חייליו. בנוסף מסרו כי אותן מצלמות עוקבות כל העת גם אחר פעילותם של החקלאים הלבנונים לאורך הגבול. לדברי הגורמים, המצלמות מנוהלות מרחוק על ידי חדר מבצעים והן מעבירות לו שידור של הנעשה בגבול.

עוד דווח כי במקביל להשלמת הצבת רשת המצלמות, סיים ארגון חיזבאללה לשדרג ולתחזק גם את רשת הטלפונים הסלולריים באזור מדרום לנהר הליטני. לדבריהם, מאז חודש אוגוסט פעלו עשרות מומחים מטעם חיזבאללה לתיקון הרשת, ובחלק מהמקומות בוצעו חפירות חדשות באדמה.

בתחילת החודש שיגר חיזבאללה מל"ט לתוך שטח ישראל, שהופל בסופו של דבר על ידי הצבא באזור דרום הר-חברון. מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה טען כי המל"ט טס מרחק רב מעל אתרים רגישים ולאורך מסלול מלא מכ"מים, ובאירן טענו שלשום כי בטרם יורט בידי חיל האוויר, צילם המל"ט "בסיסים רגישים" ברחבי הארץ והעביר את התמונות באופן מקוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully