וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בשוד שהטיל אימה על קשישות גוש דן

31.10.2012 / 13:30

התלונות שנערמו במשטרה על שודד קשישות, שתקף אותן וגנב את תכשיטיהן, הובילו למעצר שני חשודים שנתפסו "על חם". ההערכה היא כי הם שדדו עשרות נשים נוספות. השלל טרם אותר

בתקופה האחרונה הגיעו לתחנת המשטרה לפחות שבע נשים, בשנות ה-70 לחייהן, וסיפרו את אותו סיפור: שודד, שפעל בערים תל אביב, חולון ובת ים, המתין להן באזור חשוך, בדרך כלל בשעות הערב. הוא ניגש אליהן, שאל דבר מה וכשתשומת לבן הוסחה הוא דחף אותן בכוח לרצפה וקרע את השרשרת שלצווארן. חלק מהנשים נזקקו לטיפול רפואי.

שוטרי מרחב איילון במשטרת תל אביב לא יכלו להישאר אדישים מול התלונות שהצטברו אצלם מצד הקשישות. במחלק הבילוש החליטו לבצע חקירה סמויה, בסיומה נעצר אתמול (שלישי) תושב בת ים בן 38, אשר הודה במעשים. במשטרה חושדים כי ישנם מקרים נוספים שאינם מדווחים וקוראים לאזרחים לבוא ולהתלונן.

"עלינו על התופעה לפני כחודש ימים", ציין רב-פקד יוסי גרשון, ראש לשכת מודיעין ובילוש מרחב איילון. "סימנו זאת כתופעה חמורה, עבירה שעלולה להוות סכנת חיים, בגלל אפיון הקורבנות. כל לשכת המודיעין נרתמה לעבוד על החקירה. נוצר מצב שכל כמה ימים מתקבלת תלונה על אירוע שכזה. תוך כדי חקירה עלה שמו של החשוד והתחלנו לשבת עליו באופן ממוקד."

אתמול בבוקר, לראשונה מאז החלה החקירה, הצליחו הבלשים לתפוס את אחד החשודים "על חם". בעיצומו של מעקב, ניגש החשוד לקשישה בת 80 בשכונת בבלי בתל אביב. הבלשים הבחינו שהוא לא פועל לבד, ושאיתו אדם המבצע תצפיות. "מיד ביצענו מעצר של החשוד, אבל התצפיתן הצליח להימלט דרך חצרות הבניינים". החוקרים איתרו את כתובת מגוריו של התצפיתן ועצרו אותו שם.

למרות שהודה במעשים, בחיפוש בביתו של החשוד לא נמצא הרכוש הגנוב, ובמשטרה יוסיפו לחקור בניסיון להתחקות אחר התכשיטים. "אנחנו מניחים שהוא ביצע עשרות מעשי שוד כאלה", אומר רב-פקד גרשון. "בהזדמנות הזאת אני רוצה לקרוא לכל מי שנפל קורבן לאירוע דומה ולגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully