וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אסיר תקף קצין ש"התגרה בו על רקע גזעני"

קובי דוד

29.10.2012 / 15:48

אברהם סולומון המרצה מאסר בכלא צלמון בגין עבירות מין נאשם כי תקף את קצין המודיעין בראיון הקליטה. הוא הכה אותו בפניו, בבטנו וברגליו, הרים כיסא וניסה להשליכו על הקצין

לבית משפט השלום בנצרת הוגש היום (שני) כתב אישום נגד אברהם סלומון, אסיר בכלא צלמון, שתקף באכזריות את קצין המודיעין בכלא במהלך ראיון הקליטה. כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון מייחס לו תקיפת עובד ציבור וגרימת חבלה. בית המשפט הורה להאריך את מעצרו בשבעה ימים.

סולומון, בשנות ה-20 לחייו, המרצה מאסר בגין עבירות מין, הועבר בסוף השבוע האחרון מכלא אשל בבאר שבע לכלא צלמון, להמשך ריצוי מאסרו. מהאישום עולה כי האירוע התרחש רק יום אחד לאחר שסולומון החל את תהליך הקליטה בכלא החדש. אתמול נפגשו האסיר והקצין לשיחת הכרות ראשונית במשרדו האישי של הקצין. על פי כתב האישום, כבר בתחילת השיחה הביע האסיר התנגדות נחרצת לשוחח עם הקצין והחליט לתקוף אותו באלימות.

בסעיפי כתב האישום צוין כי סולומון הכה את הקצין "בפניו, בבטנו וברגליו ואף הרים כיסא וניסה להשליכו לעברו של הקצין". כתוצאה מכך, הקצין פונה לבית החולים כשהוא סובל מחבלות גופניות, חתך מעל עין ימין ונפיחות ברגליו. סנגורו של הנאשם, עו"ד שלמה אלכביר מהסנגוריה הציבורית, ציין בדיון כי מרשו טוען כי במהלך שיחת ההיכרות, קצין המודיעין התגרה בו על רקע גזעני, שכן מוצאו של סולומון אתיופי. "לדבריו, הקצין הוא זה שתקף אותו, ומרשי רק ניסה להתגונן", הוסיף אלכביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully