וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ"ך בכנסת? בן גביר וברוך מרזל ירוצו לכנסת

יהושע בריינר

28.10.2012 / 22:17

שני פעילי הימין מתכוונים לחבור לחבר הכנסת מיכאל בן ארי ולרוץ לכנסת ברשימת "ארץ ישראל שלנו". "אחרי שליברמן חבר לנתניהו, נותרנו היחידים שמדברים ערבית", אמר בן גביר

פעילי תנועת כ"ך לשעבר, איתמר בן גביר וברוך מרזל, הודיעו הערב (ראשון) על כוונתם להתמודד ברשימה משותפת לכנסת הבאה יחד עם חבר הכנסת מיכאל בן ארי שבשלב זה מתכוון להתמודד ברשימה נפרדת ממפלגתו כיום, האיחוד הלאומי, ולרוץ תחת תנועתם המקורית "ארץ ישראל שלנו". ההחלטה של השלושה להתמודד יחד התקבלה בעקבות תוצאותיו של סקר שהזמינו ממנו עלה כי השלושה פופולריים יותר ממועמדים אחרים בציונות הדתית, וכי מפלגה בראשות בן ארי והצטרפות אפשרית של ח"כ אריה אלדד, גם הוא מהאיחוד הלאומי, תעבור את אחוז החסימה עם שני מנדטים.

"אחרי שליברמן חבר לראש הממשלה נתניהו, נותרנו היחידים שמדברים ערבית", אומר בן גביר, "נושא המסתננים הבלתי חוקיים לישראל, חברי הכנסת הערבים וחשיבותה של ארץ ישראל – ננטשו על ידי יתר המפלגות. כפי שפעלנו בכנסת האחרונה כך נפעל לקידום הנושאים בכנסת הבאה", אמר. על אף שבשלב זה מצהירים בן ארי ואלדד כי יתמודדו בנפרד מהרשימה המשותפת המתוכננת של האיחוד הלאומי והבית היהודי, מאחורי הקלעים מנסים בימין לשכנע את השניים להצטרף אל הרשימה המשותפת, כרגע ללא הצלחה מרובה.

סקרים פנימיים שנערכו בימים האחרונים לאחר האיחוד בגוש הימין מעידים כי הרשימה המאוחדת עשויה להגיע לעשרה מנדטים, כאשר בציונות הדתית מאמינים כי החשש מצירופו של ליברמן לליכוד יוביל לאבדן צביונה המסורתי של המפלגה ויגרום לבוחרים להצביע בעד מפלגה דתית מאוחדת.

"אני שמח שחבריי לדרך, ברוך מרזל ואיתמר בן גביר, נבחרו על ידי הנהלת התנועה להיות המועמדים לכנסת אחרי ברשימה", אמר בן ארי. "אין ספק שמרזל ובן גביר יכניסו לכנסת אמינות, חוזק ויסייעו רבות במאבק באויב בתוככי הכנסת וכתוצאה מכניסתם אחמד טיבי וחנין זועבי יקבלו פיק ברכיים". בן גביר, שהתפרסם לפני שמספר חודשים לפני רצח יצחק רבין החזיק בסמל מכוניתו של ראש הממשלה המנוח ואמר "הגענו לסמל, נגיע גם לרבין", מסר בתגובה כי "מגיל 14 אני פועל למען עם ישראל וארץ ישראל וכך גם עשיתי כאשר מוניתי לעוזר פרלמנטרי של בן ארי והוסמכתי לעורך דין שמייצג יהודים יקרים שנתקלו ברדיפה משפטית".

בחירות 2013 - כותרות אחרונות:
סקרים: בין 35 ל-42 מנדטים ל"הליכוד ביתנו"
הוא מפחד? נתניהו ישכנע ראשי רשויות לתמוך באיחוד
פרסום ראשון: ליברמן סיכם עם נתניהו - ימשיך במשרד החוץ

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully