וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר ההגנה האירני: "המל"ט שלנו הביך את ישראל"

משה חי-הגיגת

28.10.2012 / 13:13

השר וחידי אמר כי כניסת המל"ט למרחב האווירי של ישראל "גרמה לאיבוד כוח ההתרעה של חיל האוויר הציוני". בכיר בצבא אירן הזהיר: "מי שיתקוף אותנו - גורלו כשל סדאם חוסיין"

צילום: דובר צה"ל

כמעט חודש לאחר חדירת המל"ט האירני, "איוב", למרחב האווירי של ישראל, אמר היום (ראשון) שר ההגנה של המדינה, אחמד וחידי, כי בידי אירן אמצעים חדשניים אף יותר. "המל"ט ששיגר חיזבאללה אינו המילה האחרונה ביכולותיה של אירן", אמר, "יש בידינו טכנולוגיות ויכולות טכניות מתקדמות ביותר, עוד יותר מזו של המל"ט שטס לאחרונה מעל שמי המשטר הציוני".

תיעוד של מטוסי חיל האוויר מיירטים כלי טיס בלתי מאויש שחדר לשטח שיראל. דובר צה"ל
"מכה חזקה נגד ישראל". המל"ט שיורט בתחילת החודש/דובר צה"ל

סוכנות הידיעות האירנית "מאהר" ציטטה את דבריו של וחידי, ששיבח את "מפגן הכוח" של חיזבאללה, שלדבריו עירער את יכולת ההגנה של ישראל והיווה "מכה חזקה" נגדה. הוא לעג ל"תעמולת המשטר הציוני המהללת את יכולת ההגנה האווירית שלו", ואמר כי חדירת המל"ט ביזתה והביכה את ישראל: "ברגע שהוא חדר למרחב האווירי שלהם, כוח ההתרעה הזה אבד".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אויבנו יודעים שתקיפה נגדנו היא טעות אסטרטגית"

אתמול הזהיר סגן המפקד של חיל האוויר האירני, עולאם עלי ראשיד, כי מי שיתקוף את אירן צפוי לגורל זהה לזה של שליט עירק לשעבר, סדאם חוסיין. על פי רשת "פרס.טי.וי" האירנית, ראשיד הוסיף כי "אויביה של האומה האירנית יודעים טוב מאד שאם יבחרו לתקוף אותנו, הם יעשו טעות אסטרטגית על חשבונם", הוסיף.

ראשיד הזהיר כי לצבא האירני יכולת לדכא כל מתקפה אפשרית באמצעות "כוח ההתרעה שלנו, ויכולתנו להתמודד עם מכה התקפית ומפתיעה". הוא הוסיף כי חיזוק כוחו של הצבא האירני בכלל וכוחות חיל הים בפרט, "יגדיל את כוח ההתרעה של הרפובליקה האיסלמית בעימות אפשרי מול ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully